13 Ağustos 2009 Perşembe

Blogspotta İlk Mimim....

Sevgili fikir işçisi arkadaşım beni bu ödüle layık görmüş ve elimde sihirli bir değnek olsa neleri değiştirebileceğimi sormuş. Tabi ki Allah herşeyi olması gerektiği gibi düzenler ve biz bazen ne kadar kabullenemesek te olması gereken budur (bu konuda da Jim Carrey'nin bir filmi vardı oldukça beğenmişimdir yani Allah herkesin her istediğini kabul etsedi nelere olabilirdi diye)ama ben kendi kısır aklımca insanları ve kendimi mutlu edecek bir iki şey yapmak isterdim ( ki bunu 3 şeyle sınırlandırıyorum)
1. Dünyadaki tüm çocukların mutlu olmasını ve mutlu mutlu yaşamalarını isterdim.
2. İnsanların birbirine kin gütmeden, tahakküm etmeden yaşamalarını isterdim.
3. Valla kendim içinde tüm sevdiklerimle beraber en mutlu olacağım yerde huzur, sağlık ve rahat içinde yaşamayı isterdim.
Şimdi sıra geldi mimi kimlere göndereceğime. Yine 3 kişi seçiyorum:
1. fosi
2. adadenizi
3. saniye

2 yorum:

  1. Baharcım beni mimlemişsin ama daha önce hiç mimlenmedim ki ben. nasıl alacağımı bilmiyorum. senden rica etsem anlata bilir misin

    YanıtlaSil
  2. mim için de geç kalmışım ben. Beni düşünmene çok sevindim, teşekkürler

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk