15 Mart 2010 Pazartesi

Creative Blogger Ödülüm.. Pek Bi Gururluyum...


Güzel arkadaşlarımdan sevgili antigone, yaşamla dans, lady greenriver , çatı katı  ve hayal arkadaşlarım beni bu ödüle layık görmüşler. Çok teşekkür ediyorum hatırlanmak çok güzel bir şey :))
Ödülümüzün şartlar :
*Sizi ödüllendirene teşekkür edin. (edildi)
*Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.(yayınlandı)
*Ödülün logosunu yayınlayın.(yayınlandı)
*7 yaratıcı blogger ödüllendirin.
*7 blogun linkini yayınlayın.
*Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.
*Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.

Bu konuda ödüllendirilmeyen kimse kalmadı sanırım ama illaki şartı bozmayalım diyecek olursak bende
Örgücü nine
Dakikadan önce
Fosi
Dendenin yörüngesi
Sevimli hayat
Leyya
Filiz'in evi
 Nurcan Kaya'dan örgüler
(8 olmuş hehehe)

Bloglarına ödülü gönderiyorum.

Kendim hakkında 7 ilginç şey yazmıştım oradan kopyalayıp yazıyorum tekrar :)
1- 171 cm boyum var 58 kiloyum ama 42 beden giyiyorum (kemik yapım iri olduğundan bakınız ayak numarası :40)
2- Bel fıtığı, boyun düzleşmesi, boyun kaslarında kasılma, çene eklemimde rahatsızlık ve zonayı aynı anda geçirip bununla birlikte sabahları 2 vasıtayla kıta değiştirerek yanımda Ahmet Kaanla beraber işe giden yaklaşık 5 saat ayakta durarak denetim yapabilen ve akşam yine çocukla beraber aynı yolu (yaklaşık 1,5 saat) geri gelen buna ilaveten 15 dk. sabah akşam durağa yürüyen ama İstanbul'u çok sevdiğinden dolayı bunların hiçbirinden şikayet etmeyen belkide tek canlıyım.
3-4 yaşımda okuma yazma öğrendim 20 yaşımda ünv. bitirdim. Ünv. döneminde günde yaklaşık 70 sayfa kitap okurdum ve evlenip çoluk çocuğa karıştıktan sonra arık neredeyde yılda bir kitap bile okuyamaz hale geldim.
4- Birşeyi aklıma takmışsam ve şartlar elimdeyse mutlaka yaparım(Allah'ın izniyle)
5- Merak ettiğim herşeyden öğrenmek isterim
6- Çok ilginç bir özelliğim yazılardaki, tabelalardaki yada herhangi bir yerdeki imla ya da yazım hatalarının hemen gözüme çarpması. Niye böyle oluyor bilmiyorum ama hemen farkederim.
7- Sanırım tüm annelerin bir özelliği ama bahsetmeden geçmeyeceğim Ahmet Kaan yemek yemişse benin karnımında %70'i doymuş demektir :)))

5 yorum:

  1. Takipteyim. Yaratıcı bir blog. Bende de bir ödülünüz var :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. rica ederim yaratıcı ve gönlü geniş arkadaşım benim ;D

    YanıtlaSil
  3. sevgili bahar ilginç özelliklerini tebessümle okudum ;))ayrıca bir güzel etkinlik düzenleyip başarıyla üstesinden gelme özelliğinde var ..*-*

    YanıtlaSil
  4. bende oğlum doyunca karnı doyanlardanın.annemde benim için öyle diyor.sanırım.tüm annelerde doyma duygusu aynı çalışıyor.sizi kısa zamandır izliyorum.bloggera yeni geçtimde.beyazsepetim.blogspot.com.
    çoçukk, iş yoğun yaşam temponuzun üstüne blog sayfası bence başarıdır kutlarım.

    YanıtlaSil
  5. canım aldım ödülümü çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk