18 Haziran 2010 Cuma

Bir Günün Serencamı...

Ahmet Kaan'ın bir iş günü macerası. Tüm memurlar böyle olsa vay vatandaşın haline :))
İşyeri bahçesinin içerisinde lojman olduğu için küçük yeşillik bir alan var, çocuklar için minik bir park da mevcut. İşlerimizin olmadığı zamanlarda beraber bahçeye çıktık. Zaten o gün eğer solundan kalkmamışsa makinaya poz vermeyi seven bir çocuk Ahmet :))
Bir itici güç olmadan kendi kendine sallanmayı öğrendi dün.
O oynarken ben ne mi yaptım? Banka kuruldum, bir bardak soğuk portakal suyu içtim
Aslı Güngör'den "İzmir Bilir Ya" şarkısını dinleyip biraz olsun Ege özlemimi gidermeye çalıştım.
Aslında bloga şahsi şeyler koymayı sevmiyorum içeriği bozuluyor diye ama dün dilime bir şiir dolandı
"Sevdanın camı bana bakıyor ben cama
ve bak sen şu serencama"

İbrahim Sadri'nin "Sevda Sokağı" şiiri. Böyle birşey yazmak geldi içimden. Sabahları RadyoTurkuvazda  programı var  7.30-10.00 arası. Radyo dinlemeyi seviyorsanız tavsiye ederim.

11 yorum:

  1. ohhh ana oğul keyif yapmışsınız. Ya kızma ama ist devlet memurlarıda Ahmet Kaandan çok da farklı çalışmıyor. Lay lay lom...

    YanıtlaSil
  2. :)) ay baharımm süpersin sen..!! koy koy böyle güzellikleri koy bloga burası günlük şahsileşecek tabii çünkü şahsen senin!!!!

    daha güzel günler senin olsun! muckk

    YanıtlaSil
  3. kızlar teşekkürler yorumlarınız için. herkes tatil moduna girdi yorumlar azaldı :))

    YanıtlaSil
  4. arkadaşım slm egeden slmmm kocaman öpücükler tatil moduna daha giremedik işlerden ama en yakın zamanda izine çıkıp en yakın yer bize dikili bilirsin orada biraz nefes alacağım ve ayrıca izmir bilir ya evet özlemi sevgiyi herşeyi bilir benden sana gelsin sımsıcak sevgilerler öptüm seni grş üzere slm aynur

    YanıtlaSil
  5. Oh keyfebak yahu :D maşşallah ana-oğul bitirdiniz dikişleri herhalde parklara indiniz :D Bu arada beni dikkate aldığın ve temanı değiştirdiğin için teşekkürler Baharcım, bu teman daha güzel olmuş şöööle çiçeklerle karşılanmak çok hoş, insanın içi açılıyor... Sevgiler güzelim, oğluşunu da öpüyorum.

    YanıtlaSil
  6. baharcığım ben de mimin var alırsan sevinirim.

    YanıtlaSil
  7. ohh ne güzel gölgede müzik keyfi
    kebap

    YanıtlaSil
  8. harika bi oğlan bu ya hu.hem babasına yardım ediyor hem annesine..faydalı faydalııı:))çok öpüyorum baharcım.önlükte çok güzel olmuş haaa:)

    YanıtlaSil
  9. Baharcım bende sana ait bir mim var canım, kabul edersen çok sevinirim güzelim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. ne güzel keyf darısı başımıza.
    http://denizkayra.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. ohh yazdan kalma güzel resimler uzatacaksın öyle ayaklarını ohh diycen sandaletlerde güzel gözüküyor ayaklarında ama

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk