12 Temmuz 2010 Pazartesi

Hasta :((

Bugün sizlere dün serum yemiş ve yaklaşık 15-16 saattir uyuyan bir blogger olarak sesleniyorum... Şiddetli mide kramplarının ağrısıyla acile gittim. Bir serum yedikten ve 2 de ilaç yazıldıktan sonra geri gönderdiler. Sebep yok... Yani pazar günü sabahın köründe acile gidip birde sebebin bulunmasını istemek biraz fazla değil mi :)) Dün bütün günü ve geceyi uyuyarak geçirdim. Ahmet Kaan yanıma gelip süreki "uykucu hadi kalk" dedi ama cık... faydası yok. Ancak bu sabah 6.20 itibariyle uyanıp kendime gelebildim. İçtiğim ilaçlar mı serum mu kafa yaptı bilmiyorum herşey toz pembe geldi gözüme :)) Yoksa yanlış bir ilaç mı verdiler acaba :)) Bugün, geçen hafta dikip bitirdiğim elbiseyi yayınlayacaktım ama fotoğraf çekemediğim için biraz erteledim onu. Şimdilik benden bu kadar... Sağlıklı günler hepinize ...

53 yorum:

  1. çok geçmiş olsun, inşallah önemli birşey çıkmaz

    YanıtlaSil
  2. Canım baharım büyük geçmişolsun güzelim, inşallah daha daha iyi olursun, kendine dikkat et bebişim. Öptüm :D

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun... Umarım artık yazın geri kalanını sağlıkla geçirirsin.

    YanıtlaSil
  4. çok gecmıs olsun canım acaba cok ssoguk seylermi içtin yada stresede baglı oluyor

    YanıtlaSil
  5. Fatma Özen
    sergun
    Sibel'in hobi dünyası
    Mahperi
    suzy
    gulseyhan
    çok teşekkürler arkadaşlar :)) ilginiz beni çok mutlu etti :))

    YanıtlaSil
  6. Canım benim çok geçmiş olsun Sevgiler.SLN

    YanıtlaSil
  7. canım benim çoooook geçmiş olsun şekerim... acil şifalar dilerim.. miden için yeniden doktora git bence.. muck muck

    YanıtlaSil
  8. Baharcım çok geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  9. Çok geçmiş olsun umarım çok sağlıklı olursun yakın zamanda :)

    YanıtlaSil
  10. ben de nerelerde bu kız, tatile mi gitti diyordum. çok geçmiş olsun canım, iyi bak kendine. bu arada dikişe de hız kesmeden devam ediyorsun, maşallah diyeyim ;p

    YanıtlaSil
  11. canım çok geçmiş olsun sen belkide az çok tahmin ediyorsundur mide kraplarının sebebini
    kendine bu kadar eziyet etme be baharcım


    ne olur kendine çok iyi bak çok iyi davran

    YanıtlaSil
  12. çok çok geçmiş olsun canım....
    Allah beterinden korusun, acil şifalar versin inşallah...

    YanıtlaSil
  13. baharcım geçmiş olsun. neşeli sağlıklı yazılarını bekliyorum. güzelce dinlen..

    YanıtlaSil
  14. Canım geçmiş olsun..Sıcaklardan heralde benim de midem bu aralar bozuk:(
    Acil şifalar diliyorum..
    sevgiyle sağlıkla kal..

    YanıtlaSil
  15. Canım geçmiş olsun..Sıcaklardan heralde benim de midem bu aralar bozuk:(
    Acil şifalar diliyorum..
    sevgiyle sağlıkla kal..

    YanıtlaSil
  16. Çok çok geçmiş olsun :( Kendine dikkat et sinirlenme,üzülme,düşünme,dert etme...

    YanıtlaSil
  17. baharcım , geçmiş olsun canım serum şişesini görünce ne oldu ki diye üzüldüm aman dikkat et canım.

    YanıtlaSil
  18. baharcım , geçmiş olsun canım serum şişesini görünce ne oldu ki diye üzüldüm aman dikkat et canım.

    YanıtlaSil
  19. ada ve deniz
    beyaz kelebek
    çelebi74
    iki dirhem bir çekirdek
    selma
    nur
    uzmanamatör
    antigone
    sevim
    ernur
    alisnur
    noyumberry
    karabıdıkım
    örgüçantam

    çok teşekkür ederim hepinize beni yalnız bırakmadığınız için :))

    YanıtlaSil
  20. Çok büyük geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum...

    YanıtlaSil
  21. Geçmiş olsun. Tekrar doktora git ve sıkı bir muayeneden geç bence. İhmal etme olur mu? Sevgiler.

    YanıtlaSil
  22. geçmiş olsun bahar biran önce iyileş geçen sene benimde başıma geldi bu mide krampı felaket bi karın ağrısıyla hastaneye kaldırıldım ağrı kesici serum saatlerce sonra da sinir hapı yazdı doktor ve sebebi neymiş biliyormusun sen kafana çok şeymi takıyorsun bu kadar üzüyosun kendini eğer gecikseydin iç organlarına bile zarar verebilirdin dedi yani seninkide büyük ihtimal psikolojik stres sıkıntı kafaya taktığımız şeyler tekrar geçmiş olsun canım

    YanıtlaSil
  23. Ayça'nın Dükkanı
    neduk
    Tiryaki
    iremin sayfası

    sağolun varolun arkadaşlar. işte bazen önemsiz şeyler bile büyütülünce böyle oluyor sanırım

    YanıtlaSil
  24. çoook geçmiş olsun ..dikkat et kendine...

    YanıtlaSil
  25. Baharcım çok geçmiş olsun Ağrı geçtiği için sakinleşiyorsun ve uyuyorsun bence. Dikkat et kendine canım tekrar dr gitmeyi de ihmal etme lütfen...

    YanıtlaSil
  26. Baharcım,çok geçmiş olsun.Allah acil şifalar versin..

    YanıtlaSil
  27. Bahar geçmiş olsun arkadaşım.Serum şişesini görünce korktummm vallahi.
    Aman dikkat.Neyse dinlenmiş oldu vücudun.Gelmiş,geçmiş olsun.
    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  28. Geçmiş olsun Bahar, zorunlu dinlenme olmuş sana.. Sevgiler

    YanıtlaSil
  29. çok geçmiş olsun bu garip havalara dikkat:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  30. Geçmiş olsun aman dikkat edin kendinize sevgiler

    YanıtlaSil
  31. Canım çok geçmiş olsunnn

    YanıtlaSil
  32. Ahh tatlim cok gecmi$ olsun!
    Acil $ifalar diliyorum sana...cok öptüm.

    YanıtlaSil
  33. SEVECEN
    dakikadanonce
    iffetin günlüğü
    SEVGİLERİMLE
    3D1N
    !! Şekerperisi !!
    nrhnmrl
    Yelda
    Tuğba's Atelier
    BirSen

    çok teşekkür ederim arkadaşlar. böyle sevildiğini önemsendiğini görmek harika birşey :)) hepinizi seviyorum

    YanıtlaSil
  34. Baharcığım selam,

    Ne çok sevenin var. Hakediyorsun eminim. YOrum yazmak için sonan ancak geldim. Çok çok çok canım. Geçmiş olsun:)
    Ha bu arada bloğun varmı demiştinya Artık var. Ve seni okuma listeme aldım bile. suhuba.blogspot.com.

    Lütfen kendine çok dikkat et. Bir an önce ayağa kalk. Görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  35. Baharcığım,çok geçmiş olsun kumaş firmasının adresini cumartesi göndemiştim umarım almışsındır.Sağlıcakla kal canım.

    YanıtlaSil
  36. suhuba çok teşekkürler canım, şımarıyorum valla ne iyi oluyor :))

    esracığım çok teşekkür ederim aldım adresi ;)

    YanıtlaSil
  37. ayy çok geçmiş olsun canımm nazar mı değdi sana?

    YanıtlaSil
  38. Canım çok geçmiş olsun.En kıssa zamanda seni tekrar sağlıklı bir şekilde üretirken görmek istiyoruz..:)

    YanıtlaSil
  39. gülllbahçesi14 Temmuz 2010 01:39

    çokk geçmiş olsun baharcım ALLAH açill şifalar versin.

    YanıtlaSil
  40. Kumaş firmasımı Bahar bizimlede paylaşacak mısın?

    YanıtlaSil
  41. Barcığım,

    Ufak sorum olacak. Blogya kayıt yapacağım ama resimleri yüklerken. Çalışıyor çalışıyor sonra int. sayfası görüntülenemedi diyip tamamlayamıyor işlemi. Resimler 90-110kb acaba büyük ondan mı böyle oluyor? Sormak istedim. Fikrin var mı?

    Tşk

    YanıtlaSil
  42. asosh
    hasmelyas
    gülbahçesi
    çok teşekkür ederim canlarım:))

    suhuba, hayır sizinle paylaşmıycam nihohahaha :))sebgili esraya sormuştum kumaşlarını nerden alıyorsun diye sağolsun kuzguncukta bir adres verdi dolar üzerinden falan satılıyormuş. İstanbula gelince bi bakıyim dedim

    YanıtlaSil
  43. suhubacım, ben böyle bir sorunla karşılaşmadım şimdiye kadar. direkt olarak yeni kayıt yazarken bilgisayardan yüklüyorum resimleri biraz uzun sürüyor ama çok nadir oluyor yüklemediği. sen bilgisayardan mı yoksa bir foto sitesine yükleyip oradan mı atıyorsun resimleri

    YanıtlaSil
  44. Çok geçmiş olsun ilaçlardan olabilir. bir zamanlar bende böyle acillere kaldırılırdım, sebepsiz, çok şükür artık olmuyor. Allahım insanı sağlıksız bırakmasın,çok zor

    YanıtlaSil
  45. Bilgisayardan yüklüyorum.

    YanıtlaSil
  46. Çok geçmiş olsun canım. Ben sebebini biliyorum sana kesin nazar değdi. Şöyle en kocamanından bir nazar boncuğu al kendine...

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk