20 Temmuz 2011 Çarşamba

Beşik Sallarken Yapılacak İşler :))

 Aman efendim 1 saniyemiz boş geçmesin, bebek uyuturken bile iş yapalım, diyenlerden değilim elbet :) Bazen kafamı toplayıp dinlenmek için sadece uyumak yetmiyor. İkinci kez anne olunca bitmek bilmeyen ev işleri ve 2 çocuk arasında koşup dururken ayağımı uzatıp dinlendiğim nadir anlardan biride bebek sallamak. Hani hakkını yemeyeyim bazen biraz uzun süreli uyuduğu da oluyor. O zaman herhangi bir işim yoksa ufak tefek yarımları tamamlıyorum.
Bu goblen panonun çiçek kısmını işlemiştim. Geriye sarı dolgu kısımları kalmıştı ki yaklaşık 3 senedir çekmece de duruyordu. Onu tamamlayarak bu bekleyişinden kurtardım. Daha doğrusu çiçek kısmı çok anlaşılmaz geldiği için içime sinmediğinden tamamlamıyordum." Ya devlet başa ya kuzgun leşe" diyerekten ya çöpe ya bitir dedim ve tamamladım.
Bazen (nadir de olsa) kitap okuyorum. Bunu da Ahmet Kaan'ın sorduğu sorular karşısında bazen bocaladığımı farkedip aldım ve okudum. Bir bitirme tezi kitaplaştırılmış. Tam benim istediğim şekilde olmasa da yine de çok işime yaradı.
Bu arada 30'unda çocuk doğurmak pek bi zormuş.Gençlere sesleniyorum: Çocuk düşünenler geç kalmayın anacım.
Şöyle ayağımı uzatıp kahve içmeyi bile özledim. Ne zaman bi keyif  yapayım desem "Bensiz keyif eksik kalır" diyerek uyanan kızımı tebrik ediyorum.

16 yorum:

  1. Bahar'cım benimde elimde bu tarz baskılı bir goblen var. Bir türlü renkleri becerip ayıramadım. O renk diğerinin üstünde falan sıpıtım atasım geldi. Ama kıyamadım tabi çekmecede duruyor. Eline sağlık güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  2. aayy çok geç 30da ilkini doğurdum şimdi 32 yaşımdayım ve ikinciyi düşünüyorum :((
    hakikatende geç kafam almıyor bazen yaşlanıyorum:))
    ellerinize sağlık güzel olmuş ayrıca.

    YanıtlaSil
  3. Ben bütün hobilerimi,keyfe dair herşeyi kızımı uyuturken,yağımda sallarken yapıyorum zaten:)çünkü o uyurken yemekti,ev işiydi,başka şeye vakit kalmıyor.ne yaparsam sallarken yapabiliyorum.çiçekler çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık gerçi şimdi senin dantelinde dikişinde beşiğin içinde duruyor:)))

    face gördüm MAŞALLAH çok tatlı olmuş büyümüş. koruyucu melekleri hep yanında olsun. sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Pano iyikide çöpe gitmemiş çok güzel olmuş canısı ellerine sağlık.Bu kitabı bende okumuştum söylediğin gibi aradığım kitap bu diyemesemde bende çok faydalandım..Güzel bir paylaşım okunmasını tavsiye ederim..

    YanıtlaSil
  6. valla iki çocukla sen bunu yapabildiysen pes diyorum... maşallah.. ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Pano için oley. Yarım işler bitince daha bir keyifli oluyor değilmi? Bu yaşta anne olmak konusundada hep bunu düşünüyorum. İŞ kısmını değildi düşündüğüm ama şimdi korkuttun beni bu konuda. Ben hep yanlız olduğumuzdan dolayı oğlumu orda burda büyüttük bunada aynı şey olacak diye ürküyorum sanırım. Oğlun nasıl karşılıyor ufaklığı asıl onu merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Hayal arkadaşlarm; atma sakın canım. Benim gibi günün birinde kafana eser tamamlarsın :))

    Sezobigo; aman diyeyim o zaman ikinciye daha geç kalma bari :))

    kpsszede; demek bu durumda olan bir tek ben değilmişim. Kendimi yalnız hissetmeyeyim :))

    örgüçantam; beşiğin hemen yanında canım :)) sağolasın :))

    marifetane; çok teşekkür ederim. Kitap konusunda aynı fikirdeyiz :)

    YanıtlaSil
  9. Canım,
    benim yorumum gelmedi galiba olmaz yazmam lazım. canım motifin çok güzel olmuş. Yarım kalan işleri bitirmek ayrı bir keyifli bence. Bu arada 2. çocukta işi hiç düşünmezdim gözümü korkuttun. :) Beni daha çok endişelendiren şu; oğlumda yanlız büyüttük kimse yoktu etrafımızda. Çok zorluk çektik. Hala oğlumla girbileceğimiz filmlere gidiyoruz. Kimse olmadığından. Yine aynısı olacak biliyorum. Ama deli gibi ardeş istiyor. Kardeşiyle araları nasıl onu merak ediyorum?

    YanıtlaSil
  10. ya 3 çocuklu olmak....ah ahhhh çok zor çokkk....

    YanıtlaSil
  11. sevgi; çok teşekkür ederim koltuklarım kabardı valla :) kendimi pek bi havalı hissettim :)

    Suhuba; canım benim çağrım zaten 20 li yaşlarda olanlar içindi :)) biz artık orta yaşlara doğru yolu tutmuşuz :)) Aman anacım Allah kısmet ederse tez zamanda olsun inşallah sağlıkla bir bebiş. Bizim oğlanla araları çok iyi 41 kere maşallah. Hatta bazen ben çileden çıkıyorum oğlan yatıştırıyor beni. Bizimlilerin aklı eriyor artık hiç korkma. Bende yalnız büyüttüm bu da öyle olacak. Ne yapalım yani kimsemiz yok diye doğurmayalım mı :))

    Tatesal; canım sen büyüttün maşallah ya darısı başımıza :))

    YanıtlaSil
  12. güzel yazı olmuş. beşik sallarken ya masla okunur yada. örgü mantıklı gerçekten :) tşkler

    YanıtlaSil
  13. sen çok beceriklisin baharım... eminimki birkaç deneyimden sonra kızıda uyutur kahveyide yudumlarsın oğlana da cevap yetiştirirsin.. muckkkkkkkkkkkk

    YanıtlaSil
  14. ah Bahar'cım,okurken iç geçirdim,bakalım bizim kız nasıl olacak..hayatımız nasıl da değişecek diye..Allah kolaylık versin,sağlık versin..sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. Kızım küçükken en çok dinlendiğim zamanlar onu ayağımda salladığım zamanlardı. Bu arada elime el işi alır, biraz da keyif yapardım. Ama o zamanda 4 yaşındaki oğlum evin içinde çalışmak zorunda kalırdı. Kapıya bak oğlum, peçete getir çocuğum, telefon çaldı Yusufçum...

    YanıtlaSil
  16. hani duyanda seni 50 yaş üstü doğum yapmış sanır şekerim....30 yaş ne ki...millet 30 unda evleniyor şimdi...Bende 30umda doğum yaptım biliyorsun bu sene..Bir de 7 yaşında oğluşum var...Maaşallah senin dediklerine de katılıyorum işlerin birikmesi hususunda ama şu 30 yaşa takıldım...Ay genciz daha güzeliz...becerikliyiz hamaratız ...Biraz fazla mükemmeliyetçi olmasak herşey yolunda sayılacak ama...Biz herşeyi dört dörtlük yapmak isteyenlerdeniz...Anladım ben seni şekerim...Boş verrr sal gitsin biraz ...2-3 sene sonra çocuklarının bebekliklerini özleyeceksin herşey yoluna girecek...Senin sayende kendime de bir pay biçtim hemen...nasıl olsa olur ,olacak...

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk