12 Aralık 2011 Pazartesi

Şaşkoloz Bahar'ın Bol Fotoğraflı Doğum Günüsü Postu :)

Şu çılgın kız Nilgün'ün süprizini görene kadar doğum günü postunu bile kafamdan hazırlamıştım. Cumartesi akşamı evde misafirler vardı, onlar gittikten sonra tam 00.00 da yayınlanmak üzere bir post hazırlayacaktım. Nilgün'üm de birkaç gün önceden arayıp adresimi almıştı. Bana paket hazırlamış ta, gönderecekmiş te....Saftirik ben hiç anlamadım ama valla işkillenecek bir durum da yoktu ortada zaten :))
Bu hatun son ana kadar beni kandırmaya devam etti. Sonra "Kargoya veremedim arkadaşım getirecek" dedi. "İyi, ben gider alırım" dedim. "Yok o getirir zaten bayan sorun olmaz" dedi. Ben hala ısrar etmekteyim ayağıma kadar getirip zahmet etmesin diye. Sonra Nilgün'ümden bir telefon "Konuşan paket geldi, ben şuradayım, şimdi taksiye biniyorum" dedi. 10 Dakika içinde baktım el salıyor bana yoldan. Eliyle koymuş gibi buldu. Krokiler falan çıkarmış, hatta taksici tam çıkaramamış ona yol bile tarif etmiş :))
Yani öyle bir şok oldum ki neredeyse sabaha kadar kendime gelemedim, inanamadım.. Bazen çok gerçek rüyalar görürsünüz ya, yaşar gibi.. Sabah kızın vızıltısıyla uyanacağım bakacağım ev bomboş olacak gibi geldi :)
Sabah kalkınca baktım ayakkabılar hala orada dedim tamam bu gerçek :)) Mükemmel, muhteşem ötesi bir doğum günü geçirdim. Tam da 30'a layık şekilde :)
Canım Nilgün'üm; ayaklarına sağlık ne iyi ettin, bir doğum günü ancak bu kadar güzel olabilirdi. Nilgün'ümün yazısı da burada..

Hamileliğinin 8. ayında olmasına ve tüm hafta çalışmasına rağmen sabah sabah Urfa- Birecik'ten kalkıp gelen ve pazar sabahı açık çiçekçi bulup bir demet çiçek getiren canım eltim Tuba ve kaynım Serkan'a da çok teşekkür ediyorum. Onların da minik kızlarını kucaklamayı heyecanla bekliyoruz :))


 Vefalı ve sarışın :) arkadaşım Papatya ve kızı Burcu da beni yalnız bırakmadılar. Her zaman yanımda oldukları için, her türlü duyguyu ve yaşamımı paylaştıkları için onlara da kocaman bir teşekkür ediyorum. 



 Her 10 yaşa 1 mum :)
Nilgün'ümün hediyeleri
 Bir kutu oyuncak Ahmet'e
 Bu havlular bana, kendi el emeği.. Hemen kullanmaya başladım bile :)
 Canım bu kumaştan masa örtüsü dikmiş artanını da ben dikerim diye getirmiş. Hemen planladım bir ekmek poşeti ve poşetlik dikeceğim inşallah..
 Bu minik cadı kızıma :)

Bu şal da son dakika golü :) Rengine bayılmıştım, sabah çıkarken bırakmış şifonyerin üstüne :)

 Ben kahve delisi, çikolatasız da içmem ya, çikolatalar bile getirmiş kahvenin yanında yiyeyim diye.. Kutusuyla bıraktı :) (O minik valizden bunca şey nasıl çıktı anlamış değilim zaten :)
Doğum günümde beni yalnız bırakmayan herkese, ama şu 30 yılın en büyük ve en güzel şoklarından birini yaşattığı için Nilgün'üme candan teşekkür ediyorum. Söz verdiğim ama içiremediğim beyran içinde bir daha bekliyorum :))




26 yorum:

  1. Yeni yaşın hayırlı olsun.. Nice sağlıklı ve mutlu günlere.. :))

    YanıtlaSil
  2. nice senelere, mutlu huzurlu senelerin olsun. Nilgün tanıdığım en düşünceli insanlardan birisi hakkaten, harika bir süpriz olmuş sana da.

    YanıtlaSil
  3. Canım yeni yaşın kutlu olsun. Nilgünün sayfasından okumuştum bu güzel süpriz ziyareti harika bir şey yapmış gerçekten tekrarları daim olsun. sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ne ka güzel birşey iyiki açmışım şu blogu demişsindir:)) nice güzell yaşlara.hediyelerinide güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. mutlu yıllar bundan sonrada hep gül arkadaşım hiç birşey üzmesin seni sevgiler aynur

    YanıtlaSil
  6. bahaarrr, dogum günün kutlu olsun, süprize bayıldım. gercekten cok hoş. Her günün bu kadar mutlu geçsin insallah.

    YanıtlaSil
  7. düşüncelidir, incedir ve çoook tatlıdır Nilgün'cüm. harika bir sürpriz yapmış valla. nice yaşlara canım, her günün böyle geçsin :D

    YanıtlaSil
  8. Unutulmaz bir doğumgünü olmuş:) Biraz geç oldu benimkisi ama yeni yaşın hep güzellikler getirsin inşallah:))

    YanıtlaSil
  9. ne güzellll bayıldım süprizine....iyi yaşlar canım sağlıklı mutlu...

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir süpriz olmuş sana. Nice nice mutlu yıllara dilerim:))))

    YanıtlaSil
  11. mutlu olsun yeni yaşın.sen anlatırken ben mutlu oldum,ne güzel böyle dostların olması.

    YanıtlaSil
  12. Canım nice mutlu yıllara. Nilgün süper yapmış bu ziyarete ihtiyacın varmış. Heyecanın yazılarından bile blli valla...

    YanıtlaSil
  13. çikolatalara bayıldım.Dostlarınızla en güzel kahveleri içmek nasip olur inşallah

    YanıtlaSil
  14. doğumgününüz kutlu olsun, ne hoş bir süpriz olmuş böyle :)

    YanıtlaSil
  15. doğum günün kutlu olsun bahar, her günün bu doğum günündeki kadar güzel geçsin inşallah...

    YanıtlaSil
  16. Tasarıbell
    Hilal
    ÖRGÜÇANTAM
    FunD@
    aynur
    ANTİGONE
    selmatozan
    asosh
    ada ve deniz
    kpsszede
    suhuba
    Kardeşim
    Turta Tadında Yaşamak
    Selcen Yurtseveroğlu

    Çok teşekkür ederim güzel dileklerinize.. Sizleri tanıdığım için çok mutluyum.. Hepiniz en az benim kadar mutlu olun :)

    YanıtlaSil
  17. UZUN SAĞLIKLI BİR ÖMÜR SİZİN OLSUN İNŞALLAH..NİLGÜN BU BLOGUN BANA KAZANDIRDIĞI EN GÜZEL İNSAN..ÇÜNKÜ BAZI OLAYLAR YAŞADIM BAZI BLOGCULARLA..TEK GERÇEK İÇTEN OLAN BU FISTIK VAR EMİN OLABİLİRSİN.....İNSANLARI MUTLU ETMEYİ ÇOK SEVER SAĞOLSUN...ALLAHIM ONUN KALBİNE GÖRE VERSİN HERŞEYİ İNŞALLAH...

    YanıtlaSil
  18. canımmmm..... seninle olmak inan benim için de büyük bir mutluluk kaynağı oldu... ilk ve aniden gelişime rağmen öyle rahat vakit geçirdim ki evinizde anlatamam.. yüreklerinizin sıcaklığı heryerdeydi... fıstığın yan bakışları geliyor gözümün önüne...
    beyran için bir daha geleceğim o zaman :)))))))))))) tubişe,eşine,papatya ve burcu vede haftasonu yapacağı olası başka süprizlerini bozmuş olma ihtimaline rağmen bu damdan düşen misafire laf etmediği için anlayışlı eniştemie çok selamlar...

    muckkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

    YanıtlaSil
  19. İkinize de bayıldım :)
    Çok tatlısınız,Baharcım yeni yaşın sürprizlerle dolu dolu ve bol keyifli geçsin inş...

    YanıtlaSil
  20. nice nice güzel yaşları hep böyle mutlu ve sevdiklerinle geçirirsin inşallah canım =)

    YanıtlaSil
  21. okudukça a a dedim,ne güzel bir anı.yeni yaşınız hayırlı olsun.dostluğunuz daim olsun.

    YanıtlaSil
  22. CEYLAN; canım sen hazırlanma fırsatı buluyorsun bak :)) ben kapıya gelene kadar habersizdim :))

    Nilgün'üm; sende güzel vakit geçirdiysen ne mutlu bana :) sende ala süpriz mi olur :))

    Fosi; çok teşekkür ederim canım aminnn :)

    Mekila; aminnn çok teşekkür ederim canım :)

    elmalı kurabiye ; ne güzel değil mi :) çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  23. baharcığım biraz geç oldu kusura bakma yeni gördüm .Yeni yaşın kutlu olsun Allah sevdiklerinle hayırlı bir ömür nasip etsin canım,ayrıca Nilgün ün jestine de bayıldım çok şanslısın kucak dolusu sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  24. Doğum gününüz kutlu olsun Bahar hanım, sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
  25. süpersiniz, yeni yaşın hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  26. Ne şanslısın ne güzel bir yüreğin var ki karşılıksız kalmıyor. Etrafında en sevdiklerinle nice güzel yaşların olsun Baharım. Öpüyorum seni..

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk