19 Şubat 2012 Pazar

Denizi Özleyenlere.. Deniz Temalı Mutfak Takımı..

Hazır elim değmişken 1-2 takım dikip tamamladım. Bunun da kumaşını çok beğenerek aldım. Birçoğumuz da denizci temasını seviyoruz sanırım.
Masa örtüsü..
Ekmek torbası..
Ve de poşetliğimiz..
Bu da mutfakta duruşu.
Son bir takım daha diktim onun süslerini de tamamlayınca fotoğraflayıp yayınlayacağım inşallah. Ama sanırım biraz dikiş işlerine ara vereceğim, örgüyü özlemişim. Baktım Ahmet'in yelekleri de kısa gelmeye başlamış :))
İlgilenenler için az sonra Emeksensin'de
ya da
yorgunbahar@gmail.com

14 yorum:

  1. iyi gunler Bahar hanim.
    sizden bir konuda yardim almak istiyorum.bende esimin isi dolayisiyla gaziantepe tasindik.burada hobi malzemeleri kumas nereden bulabilirim.yardimci olursaniz cok sevinirim.

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım yine çok güzel bir çalışma oldu. kumaşın harika.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir takım olmuş.. Elinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  4. çok bir takım olmuş. canım ellerine sağlık.bol kazanclar olsun...

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar ilk yorum sahibesi :)
    Adınız olsa daha iyi olurdu :)) size 1-2 yer tarif edeyim ne tarz kumaş istiyorsunuz ya da hobi malzemesi ne istiyorsunuz onu belirtin mailleşelim yorgunbahar@gmail.com üzerinden görüşelim olur mu ?

    Örgüçatam, Tasarıbell ve Halime çok teşekkürler umarım kazancım bol olur :))

    YanıtlaSil
  6. selam bahar hanım bende gaziantepdenim kahve desenli kumaşı nerden aldınız öğrenebilirmiyim

    YanıtlaSil
  7. bukadar işi nasıl başarıyorsun maaşallah baharcım...

    YanıtlaSil
  8. Şerife; ay ne güzel Gaziantepte çoğalıyoruz sanırım :)) Eda tekstil den aldım kumaşları kalyon kavşağının az yukarısında işyeri.

    Asosh; aslında epey strese giriyorum onu da bunu da yapayım derken o yüzden makinayı biraz kaldırdım Aslı'm :)

    YanıtlaSil
  9. Deniz kıyısında büyüdüğüm için sanırım, deniz temalı her şey çok hoşuma gidiyor, bunlar da harika olmuş, elinize sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. ayyy canım sevilmezmi beni bildin işte kaç gündür deniz teması içinde yoğruldum durdum :) veeee bu kumşatan da almıştım Deniz için ama birşey yapamadım vakit yetmedi! düşünüyorum ne yapsam diye

    YanıtlaSil
  11. demek ki bir sonraki gelişimde bloggerlar toplantısı yapabiliriz :)

    YanıtlaSil
  12. Evet seviyoruz deniz temasını. Çokta güzelolmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Şu dikişe hayranım.Bir ben devam ettiremedim.Muhteşemsiniz elinize sağlık

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk