23 Aralık 2013 Pazartesi

Yepisyeni Mini Mutfak Takımı

 Mini mutfak takımını işyerindeki arkadaşımın siparişi üzerine diktim. Bu sefer masa örtüsünü çıkarıp yerine mutfak önlüğü ve kalan kumaştan mini bir kırlent ekledim. Kumaş kendi zevki, bende bu tarz baskıları çok sevdiğim için yeniden sakatlanan bileğime rağmen severek çalıştım.
 Boyun askısı düğmeyle ayarlı..
 Astarı kırmızı astarlık kumaştan, bulaşık yıkarken yada hamur yoğururken yüzük vs. aksesuarlarını koyması için mini bir cep var.
 Poşetlik..
 Artan kumaştan mini kırlent. Burası arka kısmı, siyak kurdeleyle mini bir fiyonk yapıp kapatıyoruz arkasını :)
 Ekmek çantası...
Katlanmış, kurdele ve boncukla süslenip pakete girmiş hali. Sahibi sağlık ve mutlulukla kullansın.
Bu takım sahibini buldu ama bende istiyorum derseniz mail yoluyla görüşebiliriz :)
yorgunbahar@gmail.com

30 yorum:

  1. Ellerine sağlık Baharcım sağlıkla kullanılsın çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş canım. Arkadaşın güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
  3. Üzerindeki satırları tek tek okuyasım geldi:))

    YanıtlaSil
  4. Bahar hanımcım ellerinize sağlık Gerçekten çok beğendim.Bu arada geçmiş olsun.ALLAH acil şifalar versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kezban hanım çok teşekkür ederim, umarım kısa zamanda da iyileşirim

      Sil
  5. Gerçekten miiiis ama ellerine sağlık arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  6. Eline sağlık, tertemiz Maşallah ne güzel görünüyor. Güzel günlerde kullansın sahibesi :)

    YanıtlaSil
  7. Baharcım çok şık olmuş. Bende ona benzer kumaştan runner ve peçetelik takım dikmiştim. Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hatırladım sanki blogunda görmüştüm :) seninde ellerine sağlık o zaman :)

      Sil
  8. Çok hoş olmuş vallahi. Kumaşa bayıldım. Arkadaşınız güzel günlerde kullansın. Bu arada size de geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş ve temiz çalışmışın Baharcım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. evet gerçekten çok şıklar bayılıyorum senin bu takımlara eline sağlık canım........

    YanıtlaSil
  11. bahar yapar da çirkin mi olur ,güle güle kullansın sahibesi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. waaoww ne güzel iltifat teşekkür ederim Çiğdemciğim :)

      Sil
  12. Pek gündemden olmuş;) Farklı bir havası var. Araya kalpler çiçekler atsaydınız; keşke. İçimiz dışımız haber oldu. Güzel duygulara ihtiyacımız var. Kendinize çok iyi bakın. Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana kalsa bir iki fiyonk mutlaka kondururdum :) ama sahibi sade olmasını istedi.Teşekkür ederim :)

      Sil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk