29 Ocak 2014 Çarşamba

Anne-Kız Pijama Takımlarımız

 Yazıma başlamadan evvel önceki yazıma yorum yazan herkese çok teşekkür ederim. Asla kimseye ajitasyon yapma niyetinde değilim, sonradan da böyle bir hissiyata kapıldım nedense. Birilerine faydalı oluyorsam ne mutlu, insanlara faydalı olmak çok güzel bir şey. Bloğuma da şartlar uygun olduğu sürece devam inşallah.
Bu arada 2 şer takım pijama diktim Pınar'la ikimize. Hello Kitty'li kumaş uzun zamandır gördüğüm en kaliteli penye kumaştı. Maymunlu olan daha farklı bir dokuya sahip hepsi pratik şekilde evdeki pijamalara göre kesildi.


 Üzerinde fotoğraf çekmeye çalıştım olduğu kadar işte :)
 Açıkçası pijamalı bir fotoğrafımı buraya koymak istemediğim için bu kısa gösterim yeterli diye düşündüm :)
 Bu da dün akşam diktiğim takım
Bundan bana sadece alt çıkacak kadar kumaş kaldı. Aslında Ahmet'e dikmek istiyordum ama o beğenmedi desenini. Ona son diktiğim Angry Birds'lü pijama üzerine yapıştı sanki çıkarmak istemiyor hiç ve başka pijama istemiyormuş beyefendi :)
Böyle bir takım için çift en kumaştan yaklaşık 3 ya da 4 metre yetecektir. Ben ilk kumaşı 3 mt aldım diye hatırlıyorum ama sizi yanıltmayayım. Eğer ilk defa dikecekseniz 4mt alın artanı bir şekilde kullanırsınız.
Sevgiler herkese ...

32 yorum:

  1. Kumaşlar da dikimiz de bir harika :) Kızınız çok şanslı. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık Baharcım ne güzel olmuş takımlarınız güle güle, sıcak sıcak giyinin bu soğuk günlerde.

    YanıtlaSil
  3. sizi ısırırım ben vallahi...

    YanıtlaSil
  4. şuanda tek dediğim bende bendeeee oldu:))) hello kıtty faworim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Benimde favorim o oldu Meryemcim :) teşekkürler :)

      Sil
  5. hemen bir önceki yazıyı okudum çünkü daha önce farketmemişim. Bu blog olayı karmaşık biraz, bir kişiyi izlediklerine eklediğin zaman o kişinin paylaşımlarının kumanda panelinde yayınlanmasını bekliyorsun ama yayınlanmıyor ve zaten yoğun olan hayat şartları içinde kimi eklediğini bile unutuyorsun. Ben artık takip etmek istediğim kişinin URL'sini kumanda paneline direk ekliyorum. Aslında ilk başlarda bende çok takıyordum bu yorum meselesine çünkü hepimiz olağan üstü emek harcıyoruz bloga. Mesela ben çalıştığım için ancak akşamları saat 10'dan sonra dikiş dikebiliyorum ve gerçekten hem uykusuz kalıyorum hemde sırt ağrılarıyla işe gidiyorum ama paylaştığım yayına yorum aldığımda bütün yorgunluğum geçiyor. Geçen hafta paylaştığım postuma 40 yorum aldığımdaki mutluluğumu tarif edemem inanın :) Birçok blogu ziyaret etmeye ve kısa da olsa bir yorum bırakmaya çalışıyorum çünkü emeğe saygı duymak gerektiğine inanıyorum. Ama anladım ki yorum yapılmasa da birileri okuyor yazdıklarımızı :) bu bile mutluluk verici. Yorulmayın "Bahar Yorgun" kendi adıma ben sizi izlemekten gayet memnunum ;) Bu arada maynuşlu pijamaya bayıldım. elinize sağlık. :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bu güzel yorum için Hande hanım. Evet bazen hayat şartları zorlayıcı olabiliyor her ortamda farklı savaş vermek zorunda kalabiliyoruz evde,işte vs... Ama kullanmayı bilirsen blog bir nefes alma alanı. Güzel ve uzun yorumunuz için de teşekkürler

      Sil
  6. Ellerine sağlık,çok şirin olmuşlar...

    YanıtlaSil
  7. zaman zaman heppimiz yaşıyoruz o duyguları ,ajitasyon degilde merak edenlere haber vermek gibi ,izleyicilerimize karşı sorumluluklarımız varmış gibi hissediyorum ,merak ediyorum takip ettiklerimi:)
    yazmasaydın merak ederdim :)
    hoşçakal ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Çiğden üstad :) Bazen aklıma geliyor ölsem kalsam blogum ne olur diye. Teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Nasıl tatlı olmuşlar güle güle giyin:)

    YanıtlaSil
  9. ama-bunlar-çok-güzel-olmuş-yaaaa.ellerine-sağlık-kardeşim:)))gülerek-giyin-inşallah-bayıldım-valla....

    YanıtlaSil
  10. Cok güzeller ya.zamaninda dikis ogrenmedigi icin pisman oluyorum böyle güzel seyleri görünce.benım annemde terziydi vede ben cok yoruldum siz hazir giyin derdi bize.benim bildigim düz dikis,pantolon pacasi kisaltma felan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneniz terziyse mutlaka aklınızda birşeyler kalmıştır, öğrenmek için hiçbir zaman geç değil ki . Birçoğumuz kendi çabamızla öğreniyoruz zaten. Biraz azim varsa ve anneciğiniz size yardım edebilecek durumda ise kısa sürede çok yol alırsınız. Sevgiler :)

      Sil
    2. Annem tr de ben almanyada:(

      Sil
  11. Kumaşlar çok güzel, pijama takımları ise harika...İyi günlerde mutlulukla kullanın...

    YanıtlaSil
  12. söylenecek ne yokki el emeği değen her şey kutsaldır....

    YanıtlaSil
  13. Senin takımlarına bayılıyorum baharcım.tabi kumaşlarına da.cok güzel görunüyorlar.kuzuların ve sen güzel günlerde kullan. Rabbim izin verdiği müddetçe beraberiz canım:) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Fatmacım, çok sağolasın

      Sil
  14. oooh miss süper olmuş desenleri de çok güzelmiş sağlıklı günlerde kullanın inşallah :)

    YanıtlaSil
  15. Pijama takımlarına bayılıyorum .Sizin kmaşlar da şahane gerçekten bir de işçilik güzel olunca sonucun güzel olması kaçınılmaz.Güle güle giyin hep beraber:)

    YanıtlaSil
  16. çok ciciler ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  17. merhaba blogunuzu şimdi keşfettim izlemeye aldım, banada ugrarsanız sevinirim :))

    YanıtlaSil
  18. sizi yeni takip etmeye başladım bende aileme birşeyler dikmeyi çok seviyorum paylaşmak için blog kurdum sizin dikdiklerinizede bayıldım pijamalar harika Rabbim güzel günlerde kullanmak nasip etsin

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk