5 Haziran 2009 Cuma

kışın üşüyen yazlık çantaya ne olur?

Sizde benim gibi sürekli aynı çantayı takmaktan sıkılanlardansanız, yatar kalkar bunu ne yapsamda aynada kendini tanıyamaz hale getirsem diye düşünür durusunuz. Bu çantamı birkaç yıl hasır çanta olarak yaz aylarında kullandım. Sonrada efendim çantada mevsim değişikliğine gitmeye karar verdim. siyah ışıltılı iplik ile şişe çantanın boyu kadar ilmek attım ve etrafını saracak uzunlukta düz örgü ile ördüm. kestikten sonra çantanın etrafına sarıp diktim dikiş yeri arka tarafta kaldı. zaten siyah olduğu içinde çok belli olmadı dikişi. krem rengi iplikle de tığla gül ördüm. ortasına da parlak siyah boncuk yerleştirdim. onlarıda çantamın üzerine diktim. çantanın saplarına da siyah ipliği tığla doladım. böylece yazlık hasır çantam kışlık şıkır şıkır bir çanta oldu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk