5 Haziran 2009 Cuma

Tatlı Oğluşumun Yeleği


Efendim oldukça basit olmasına rağmen yapılışını da anlatayım. Bravo sempati ip kullandım. arkası için 5 numara şişe 60 ilmek attım kol boyuna kadar ördüm. Kol kısmına gelince 6 ilmek daha atıp bu altı ilmeği lastik ördükten sonra aynı anda kol oyuntusunu kesmeye başladım Sırasıyla 1. sırada 3, 2. sırada 2, 3. sırada 1 ilmek kestim. yaka yapılavak kısma gelincede önce ortadan 18 ilmek kestim sonra sırasıyla her iki yandan 2,1,1 ilmek keserek arkanın yaka oyuntusunu yaptım. tabi önve bir omzunu sonra diğer omzunu yapıyorsunuz. Ön taraf için şişe25 ilmek attım ve 33 ilmek olana kadar her sırada 1 tane arttırdım. kol oyuntusunu arka kısımda anlattığım şekilde yaptım. v yaka içinse kol yapmaya başladığım yerde yaka iiçinde kesmeye başladım ilk 3 sırada her sırada bir, ikinci 3 sırada 2 sırada bir, üçüncü 3 sırada 3 sırada bir kestim 3 sıra daha örüp kapattım... Değişik şekillerde süslenebilir. Cep eklenebilir... Kolay gelsiiiin.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk