26 Mayıs 2010 Çarşamba

Terkedilmiş gibi mi oldu???

Tatil dışında hiç bu kadar ara verdiğim olmamıştı bloguma. Blogun TBS geçirmeden (Terkedilmiş Blog Sendromu :))) iki satır yazayım dedim. Ama geçerli sebeplerim var :)) Amcamla yengen Antep'e geldi ve 1 hafta kaldılar. Hatta onlarla birlikte oturalım diye bir balkon takımı dikiyordum ama gezmekten tamamlamaya fırsat bulamadım :)) Sandalye kılıflarını yarı dikilmiş yarı açık olarak kullandık :))
Bugün onları yolcu ettik ve kumaşlar sanki üzerime üzerime gelmeye başladı "Beni dik, Beni diiiiiiiiiiiiiiik" diye :) Hepinize sevgiler saygılar :)) Büyüklerin ellerinden, küçüklerin gözlerinden, yaşıtlarımın yanaklarından öpüyorum...

17 yorum:

  1. hoş geldiniz.... yarım kalan işlerinizde kolay gelsin size...

    YanıtlaSil
  2. Evet Baharcım yaaa bi daha bu kadar ara verme... Ne zaman bahar yorgunluğu, bahar yağmuru ya da baharlık kıyafetler, baharlık çantalar gibi lafları duysam sen aklıma geliyorsun bloguna bakıyorum yeni bişi yok merak ettmiştim açıkçası hasta mısın, bişi mi oldu diye? Çok şükür kavuşturana canım. Sevgiler, kumaşlarınla sana mutluluklar :D

    YanıtlaSil
  3. Tbs'ye çok güldüm.Allah hepimizi korusun..
    Tesadüfe bak,bende balkon sandalyelerime minder dikmek istiyorum.hadi bakalım iş başına model bekleyenler var burda:))

    YanıtlaSil
  4. hoşgeldin diyelim o zaman canım :)))
    güzelliklere kaldığın yerden devam. sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Tbs'ye çok güldüm.Allah hepimizi korusun..
    Tesadüfe bak,bende balkon sandalyelerime minder dikmek istiyorum.hadi bakalım iş başına model bekleyenler var burda:))

    YanıtlaSil
  6. İyi ki geldin tatlım ya.. Bizde de "Terkedilmiş Blogger Sendromu" gelişiyordu az daha ;p
    Bu arada benim balkon minderlerim de gözüme batıyor son zamanlarda, seninkileri göreyim de iyice hevesleneyim.
    mucx

    YanıtlaSil
  7. ne kadar özlemişiz becerikli yazılarınızı. balkon takımı dikmek derken ?

    YanıtlaSil
  8. iki dirhem bir çekirdek, sağolasın canım :))

    sibelin hobi dünyası, canım benim özlenmek merak edilmek ne kadar güzel bir duygu :) ay koltuklarım kabardı şimdi :)

    iffetin günlüğü, dün geceyi de uyuyarak geçirdiğim için malesef tamamlanamadı daha. Rabbim tbs'den hepimizi korusun :))

    örgüçantam, hoşbulduk canım :))

    antigone; çok hoşsun canım ya :) onada karışmasın diye tbgs diyelim o zaman :))

    neval, canım sağolasın güzel iltifatına.. minder ve masa örtüsü sadece çok büyük birşey beklemeyin yani :))

    YanıtlaSil
  9. canımmmmmmmmmmmmmmm baharımmm; bu sabah yanaklarımda hissettiğim tatlılığın sebebi senden demek..
    bende seni öpüyorum çok çokkkk...
    işlerinde kolaylıklar dilerim.. bilmemmi bilmemmi.. face'de boy boy fotolarrr.. ohhh gez gez dedim bakarken.. vakit bu vakitdir.. vakit gezme vaktidir.. kışın tutulmuş kalmış az hareket etmiş eklemlerin açılma zamanıdır.. sefannn olsunnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  10. Yani Bahar'cığım bu kadar ara verilir mi?Tıklaya tıklaya bir hal oldum.Yapma bize bunu :))Acilen yeni çalışmalarını bekliyoruz....

    YanıtlaSil
  11. celebi74, kız marine desenli kumaşa bayıldım, hafto sonu kumaşçıya gideceğim ama öyle güzel desenler yokki burada

    hasmelyas, ilahi çok güldüm ya... valla moral oldu bu güzel yorumlar oohhh doping gibi geldi

    YanıtlaSil
  12. arada misafir agırlamakta iyidir iyidir:)bakalım benim de hızımı kesebilecek mi bu olay:)))

    YanıtlaSil
  13. slm .blogun hoşuma gitti takip etmeye çalışacağım

    YanıtlaSil
  14. tbs :))
    ay çok hoşuma gitti bu sendrom,
    pufta kullandığın kumaşlardan mı sandalye kılıfların,
    merak ettim ben şimdiden onları,
    çabucak dik onları üzerine iyice gelmeden :)

    YanıtlaSil
  15. okuyunca anladım bende TBS olmuşum sadece kitap okuyunca oraya okudum diye not atar oldum elişi out

    YanıtlaSil
  16. okuyunca anladım bende TBS olmuşum sadece kitap okuyunca oraya okudum diye not atar oldum elişi out

    YanıtlaSil
  17. okuyunca anladım bende TBS olmuşum sadece kitap okuyunca oraya okudum diye not atar oldum elişi out

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk