8 Kasım 2013 Cuma

Dikiş Blogları Bölüm 1

Güzel arkadaşlarım gelen yorum sayısına bakınca ne büyük bir işe kalkışmışım onu anladım :) Şu ana kadar gelen 40'tan fazla yorumu tek tek okudum, bloglarını inceledim, hepsini kategorilere ayırdım. Sanırım o postu artık yorumlara kapatacağım çünkü artık bundan fazla blogu incelemem zaman açısından mümkün değil :) Öncelikle blogunu sadece dikişe ayıranlar var ilk sıra onların :) Sonra dikiş yanında yaşama dair postlar yayınlayan, başka hobilerin yanında dikişle uğraşan, içeriğinde yemek tarifleri barındıranlar var hepsini ayırdım hepinize sıra gelecek inşallah. Bloglar yorum sırasına göre değil ama herkes yerini sırası gelince alacak.
1- İlk sıra üstadlarımızdan sevgili Antigone'nin. Blogunda dikişlerinin yanı sıra detaylı anlatımlarda mevcut. Son olarak gizli fermuar dikişini anlatmıştı. Her dikişseverin uğraması gerek bloglardan biri. Tık tık...
2- Terzi Esma. Bu arkadaşımızda profesyonel terzilerden, dışarıya da kıyafet dikiyor. Bende takip edip ilham alayım diyorsanız blogu için Tık Tık..
3- Sevgili Nebihan Akça. Her ne kadar ben yeniyim dese de yeni olduğuna inanmak mümkün değil. Yeni bir postunu gördüğüm her gün içimde hafif bir kıskançlıkla beraber büyük bir dikiş aşkı oluşuyor. Blogu için tık Tık
4- Mirayın Bohçası. Sevgili Miray'da bir çok arkadaşımız gibi kursa gitmeden dikiş dikmeyi öğrenenlerden.. Ki birde kursa başlamış şimdi ortaya çıkacak güzellikler düşünemiyorum bile.. Bazı konularda da detaylı anlatımlarla yardımcı oluyor takipçilerine. Tık Tık..
5- Terzi Mankeni. Açıkçası bende yorumu üzerine kendisini keşfettim. Hımmm diktiklerine bakılırsa oldukça profesyonel görünüyor :)) Hadi bakalım bloguna Tık Tık
6- Aycan Ulus. Sevgili Aycan da sık sık ziyeretime gelenlerden, kendisinin de güzel bir dikiş blogu var. Hadi bakalım Tık Tık
7- Hande Erdede. Hande hanım da bizim gibi kumaş ve dikişe gönül verenlerden. Blogu için Tık Tık
8- Nedime Akdoğdu. Sevgili Nedime büyük bir şevkle dikiş diken ve dikiş dikenleri de çok seven güzel bir bloggerimiz. Bloguna Tık Tık
9- Pınar Sakin Çalgan. Hamile bir dikişsever. O yüzden yakın zamanda güzel bebiş ve hamile elbiseleri görebiliriz blogunda. Tık Tık
10- Hasibe Acemice İşler: Sevgili Hasibe dikişe gönül vermiş dikişsever bir blogger. Bloguna Tık Tık
11- Bir Avuç Güneş- Serap: Serap hanımda blogunu son zamanlarda sık güncellemese de usta terzilerden. Bloguna Tık Tık
12-Dikmece: 3 Çocuklu bir bayanın dikişe bu kadar zaman ayırması mucize gibi. Çok yeni bir blog ama geleceği parlak görünüyor. Tık Tık..
13- Dikiş ve Dıy: Henüz bir kaç aylık ama dikiş konusunda azimli bir blog. Tık Tık
14- Merve Güçlü : Dikiş konusunda mektepli bloggerlardan. Yapım aşamalarını yayınladığı dikişlerinde bir sürü şey öğrenebiliriz kendisinden. Tık Tık
 Şimdilik ilk etapta bu kadar. Hadi bakalım tek tek ziyarete başlayalım :)

23 yorum:

  1. bu harika fikir için seni bir kez daha tebrikler ediyorum. yer verdiğin içinde çok teşşekür ediyorum...inanılmaz faydalı bir proje oldu dikiş severler için :)ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir post olmuş her blogdan birşeyler öğrenmeye çalışacağım inşAllah :) teşekkürler <3

    YanıtlaSil
  3. çok faydalı bir yazı çok teşekkürler ellerine emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Dikiş dikmek sanattır ,güzel bir proje olmuş ellerinize sağlık .

    YanıtlaSil
  5. antigonemi ve mirayı tanıyorum ama diğerlerini bende yeni keşfedeceğim.. hadi bakalım sana da kolay gelsin bana da :)

    YanıtlaSil
  6. harika bir iş yapıyorsun canım. ben de daha önce tanımadığım bloglarla tanışacağım böylece. yaşasın! bu arada ilk sırada olduğumu görünce çok mutlu oldum, ama "üstad" ünvanını üzerime alınmıyorum. öpüyorum çok :))

    YanıtlaSil
  7. Bazılarını takip ediyordum ama çoğunu bilmiyormuşum :) Böyle bir işe kalkıştığın için teşekkürler . Harika bloglar hepsi. Şimdi hepsini gezemedim ama akşama hepsine tek tek bakacağım .Ayıran guruplayan yazan ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  8. Bende yeni bloglar tanıyacağım güzel bir post olmuş canım
    Bize de yer verirsen ismi gülle başlayan 3 kız kardeşin dikiş blogu güllerle dikiş
    kızlarım ve minik bebeğimle blogu sık güncelleme benim omuzlarımda
    Herkese sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel bir yazı olmuş, ellerine sağlık. Yer verdiğin, güzel sözlerin için de ayrıca çok mutlu oldum :)) Kaçırdığım bloglara bakacağım hemen.

    YanıtlaSil
  10. Tam benlik bir post olmuş, dikuse başlamak isteyen cesaret edemeyen. bloglardan öğrenmeyi hedefleyen biri için mükemmel :) takipteyim artik.benim blogumada beklerim ;)

    YanıtlaSil
  11. Süper olmuş...Çok teşekkürler!

    YanıtlaSil
  12. Çok çok teşekkür ederim, bizi birbirimizle buluşturdunuz.Bu sayede hiç tanımadığım blogları keşfedicez.

    YanıtlaSil
  13. Bana da yer verdiğin için teşekkür ederim :) sayende yepyeni blogları keşfedicez :)

    YanıtlaSil
  14. harika bir şey bu sayende gugılda dikiş blogu diye arama yapmaya son ellerine, fikrine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. :) bunu birtek ben yapıyorum zannederdim.Çok güldüm valla .Ben işi abartıp' Sewing blog' yazıp yabancı dikişçileri de arıyordum...

      Sil
  15. Valla ben bu işe çok sevindim. Uğraşmışsında ellerine sağlık caınm. Sayende yeni yeni dikişçilerle tanışacağız. Öpüyorum

    YanıtlaSil
  16. Arkadaşlar blog açamıyorum bi beceremedim yardım edwrmisimiz

    YanıtlaSil
  17. süper bir yayın olmuş emeğinize sağlık sayenizde daha fazla bilgi öğreneceğiz model göreceğiz
    takipteyim :)

    YanıtlaSil
  18. aaaaa ben bunu daha yeni görüyorum Bahar hanım :))) tamamen tesadüfen çıktı karşıma süper bir fikirmiş. çok sağolun bana da yer verdiğiniz için çok çok mutlu oldum :))) sevgilerimle

    YanıtlaSil
  19. yayınlarınız çok güzel

    YanıtlaSil
  20. Harika yaptınız! Ben de yeni açılmış el yapımı oyuncakları ve DIY hakkında bloguma davet ediyorum!

    YanıtlaSil
  21. Merhaba. Çok faydalı bir başlık olmuş. Hepsine göz atacağım. Benim blogum yeni sayılır, www.dikiskalipvepatronlari.com
    Bloguma da yer verirseniz sevinirim. Teşekkürler. Sevgilerle

    YanıtlaSil
  22. Merhabalar bende bir dikiş bloguyum bakmak isteyenleri beklerim youtube kanalımda var instagramda nurunkosesi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk