21 Kasım 2013 Perşembe

Gurbet.. En Güzel Veda Edebildiğin Vedadır...

Gurbet en çok insanın canını bayramlarda, düğünlerde, hastalık ve ölümlerde yakar. Mutlu günlerde akrabaların, sevdiklerin hepsi bir aradadır, beraber gülerler mutluluğu paylaşırlar, uzaktan haberlerini alırsın, için hüzünle karışık mutluluk, kavuşma isteği ama kavuşamama durumu karşısında kırılır, taaa hücrelerinde hissedersin gurbeti.
Birde hastalık ve üzüntülü olaylar durumu vardır ki, o durumlarda hep beraber orada bu üzüntüyü paylaşıp birbirlerine destek olurken senin burada için içini kemirir (sende teselliye muhtaçsındır), işler güçler istediğin zamanda gitmene engel olur, hep içinde "Geç mi kalırım" duygusuyla gideceğin günü beklersin.
Şimdi işte tam bu durumdayım. Dedem rahatsızlığı dolayısıyla yaklaşık 2 haftadır yatıyor. Pazartesiye bilet aldım ama yetişir miyim bilemiyorum. Sürekli dua ediyorum, inşallah yetişir, helallik alırım, dünya gözüyle bir defa daha görürüm diye.
En güzel veda,daha iyi bir yere gideceğine inandığına edebildiğin vedadır.
Belki en güzel veda evinde, yatağında, tüm çocukların, sevdiklerin yanındayken edebildiğin vedadır.
Belki de en güzel veda karşılıklı edebildiğindir.
Belki de en güzel veda tekrar görüşmek umuduyla edebildiğindir.
Belki de en güzel veda, veda edebilecek zamanın ve imkanın olduğu vedadır.
EN GÜZEL VEDA EDEBİLDİĞİN VEDADIR...

7 yorum:

  1. Geçmiş olsun baharcim.gurbette olmak böyle durumlarda çok zor.aklın kalbin onlarla ama cismin olduğun yerde.icinde sürekli bir huzursuzluk, bir kuş sanki canevinde durmadan kanat çırpiyor. Çok uzakta iken bana boyle oluyordu.Rabbimin izniyle hayırlısıyla yetisirsin inşaallah. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. o kadar güzel bir duruma parmak basmışsın.
    içim sızladı inan 5 yıl boyunca 1254 km uzakta olan sevdikleri olunca insanın içide sızlıyor, burnunun direğide......

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun.Uzun zaman önce bu duyguları yaşadım.Ara ara yine yaşamaktayım.İnşallah,içinize sinerek bir veda halini yaşarsınız.

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olun canım ...gözümden yaşlar düşe düşe okudum okadar derinden hissettim ki...geçen yıl annannem vefat etmişti,gidememiştim....bu yılda babam ufak bi kaza geçirmişti hep uzaktan daha fazla merak ediyoruz,daha fazla canımız yanıyo...hele o bayramlar herkesin sesi gelir telefonda da bi sen gidemezsin...erzurumdan edirneye gitmek çok kolay olmuyo...heleki çocukla...bide nasılsa ben kötü bişey olucaksa çok ilginç bi şekilde hissediyorum..Allah hayırlısıyla yetişmeyi nasip etsin...

    YanıtlaSil
  5. Baharcım çok geçmiş olsun canım,Hak'tan her iki iyiliğin birini nasip etsin diyelim canım ,Güç sabır sizlerle olsun hayırlısıyla görüşebilmen dileğiyle.

    YanıtlaSil
  6. Müslümanın sonu olmadığından gerçek vedası da yoktur. veda sonu olanlara edilir.. dedenle görüşeceğinden çok da üzülme...

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk