22 Temmuz 2009 Çarşamba

Bir Çanta Bir Çanta Dahaaaaaaaaa...

Baktım oturmanın, uyuzluk yapmanın sonu yok yapabildiğim en iyi işi yapayım bari dedim ve akşam oturdum çanta diktim. Çantaya fermuar dikme konusunda çok zorlanıyordum o yüzden akşam farklı bir teknik geliştirdim kendimce. Çanta kumaşı astar fermuar ve sapları aynı anda birleştirdim. Sonradan dikmekten daha kolay oldu gibi geldi. Daha önceki yazılarımdan hatırlayan olursa bu kumaştan geniş bir çanta dikmiştim bu da o kumaşın kalanı ama bence bu ondan daha kullanışlı oldu bir türlü çantalara çıt çıt yaptıramadığım için ağızları açık kalıyordu fermuar dikmek te zor geliyordu. Şimdi bu hem fermuarlı hem cepli bir çanta oldu







Telefon cebi baya bi kullanışlı oldu


Bu kıyafetimle de çantamı kombinledim :))




11 yorum:

  1. çanta çok kullanışlı..
    renkler harika..
    iyi günlerde kullanın.
    svglrr...

    YanıtlaSil
  2. baharcım çok güzel olmuş ellerine sağlık kumaş desenide çok güzel. bayıldım valla.güle güle kullan arkadaşım.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş çanta güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. çantan çok güzelmiş. güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. Bahar'ım; gazete gibi mi sanki:) Devamı 3.sayfada filan yazıyor mu :)
    çok güzel görünüyor. Tam denizlik. Ben fermuar işini çözemedim. Çözemediğim için de çanta dikmeye hiiiiç yanaşmıyorum. Dikilenlere bakıyorum. Çok şık ve kullanışlı bu çantayı yıkadığında balkon demirlerine asmanı ama bunu yapmadan önce bana adresini vermeyi unutmamamı diliyorum..

    YanıtlaSil
  6. Bu kumaşını hatırlıyorum önceki çantandan, o zaman da bayılmıştım.
    Bu da çok güzel olmuş güle güle kullan.
    Hiç dikmedim bilmiyorum da bir yerde okumuştum. Çantanın yanlarını dikmeden önce fermuarı dikiyorlarmış o zaman daha kolay olurmuş. Söyleyenlerin yalancısıyım valla:)

    YanıtlaSil
  7. arkadaşlar bu yorumlarınız beni ne kadar mesut ediyor bilemezsiniz. sevgili gülenbayan u mor elbise olayından sonra senden korkar oldum evdeki şifreli kasaya mı kilitlesem acaba :))

    YanıtlaSil
  8. çantanın desenine bayıldım.
    ellerine sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  9. bayıldım o kadar güzel olmuş ki kırmızı beyaz tam benlik inşallah bende bir gün becerebilirim bişeyler dikmeyi :))

    YanıtlaSil
  10. çanta harika..;) renkleri çok güzel ve çok spor olmuş..;)
    nacizane fikrim,sanki düz renklı ya da daha geometrık bıseylerle kombınlendıgınde daha çok kendını gostermez mi?:) ellerinize sağlık..;)

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk