20 Ocak 2011 Perşembe

Hastaydım...Desem Çok Hafif Kalacak...

Geçen cuma akşamından beri yatalak vaziyette grip geçirmeye çalışıyorum. "Hastayım" desem gerçekten çok hafif kalır. Resmen sürüm sürüm süründüm. Birkaç gün önceden sinyali verdi ama ben bu sefer hafif geçeceği konusunda ısrarlıydım nedense. Cuma akşamı yattım, cumartesi sabah zorla kahvaltıya kalktım ama başımı dik tutamıyorum, güm geri yatağa. Pazar öğlene kadar uyuyup uyanarak geçirdim. Her ne kadar bir çare olmadığını bilsemde belki bir serum takarlar umuduyla acile gittik. Oradaki doktor "Hamilesin birşey kullanamazsın zaten sadece faranjit" deyince yataktan kalkıp hastaneye gittiğime pişman oldum. Sadece Parol içememe izin verdi. Onuda içiyorum ama nasıl bir ter boşalıyor içince... Terleyince iyileşirim sanıyorum ama 10 dakikalık bir iyilik sağlıyor, devamı yok.. Pazartesi günü rapor alabilme umuduyla evin arkasındaki sağlık ocağına gittim. Yeni açılan 1-2 haftalık bir yer. Bina yeni ve buzzzz gibi. Doktor muayene etti sağolsun 3 günlük rapor verdi. Aile hekimliği kapsamında hamilelik takibi için çeşitli formlar doldurulacakmış, aşı olacakmışım, kan verecekmişim... adama öyle minnettarım ki bana rapor verdiği için tamam dedim. Hemşirelerde ilgilendiler. Ama oranın soğuğu da ciğerime işledi resmen. Sabah gidip dönmüştüm ama öğlene kadar tırnaklarımın morartısı geçmedi. Orada çalışanlara Allah yardım etsin. Dün biraz biraz kalkıp gezinmeye başladım, bugünde raporum bittiği için işe geldim. Ama sanırım daha da dinlenmeye ihtiyacım var. Aman dikkat edin kendinize, zira bu senenin gribi adamı perişan ediyor..

22 yorum:

  1. çok geçmiş olsun canım, bu senenin gribi gerçekten de çok kötü, ben de kurbanlarındanım..:(
    Acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Canım benım Allah tez zamanda şifanı versin.Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun Bahar'cım. Ben de atlattım. Fena bi şey. Bol şağluk diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun canım aman dikkat et,hamileyken ilaç da kullanamadığın için zor geçer grip tabiii,acil şifalar diliyorum...

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun. Ne zordur gerçekten grip. İnsanı doğduğuna pişman eder. Beni bir de ağlamak tutar ki sorma:(

    YanıtlaSil
  6. Herkese çok teşekkür ederim :)
    Nedret abla sorma; canım tavuk çorbası çekti ama yapacak gücüm olmadığı için en basitinden tarhana yaptım. Hem ağladım hem içtim.. Gurbette kimsesi olmayana Rabbim yardım etsin

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun canım, bende hastalıklardan nefret edenlerdenim sanırım bende geçen hafta hava değişimi aldığım için biraz üşütmüşüm nezleye çevirmesin diye bitki çayı içip duruyorum.

    YanıtlaSil
  8. GEçmiş olsun canım aman ha ilaç da içemezsin sen.Bende faranjit oldum ve 1000 mg lık antibiyotikle ancak iyileştim.Kendine iyi bak.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  9. Baharım çok çok geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  10. ÇOK ÇOK GEÇMİŞ OLSUN NİNEM.

    YanıtlaSil
  11. geçmiş olsun canım. hamilelikte hastalık çok zor, hele de çalışıyorsan...

    YanıtlaSil
  12. çok geçmiş olsun Baharcım

    YanıtlaSil
  13. geçmiş olsun ben 2 hafta arayla yeniden yakalaandım sonuncu aynı senin anlattığın gibi 15 gün oldu hala tam gücümü toplayabilmiş değilim Allah acil şifalar versin

    YanıtlaSil
  14. Çok çok geçmiş olsun bu sene yaygın bir biçimde ilerliyor Allah sonumuzu hayır etsin bence geçen sene domuz gribi dediklerinde millet panik oldu diye bu sene hiçbir şey demiyorlar inşallah acil zamanda iyileşirsin.Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  15. çok geçmiş olsun canım

    YanıtlaSil
  16. ah Bahar'cım bilmem mi..ben de nerdeyse 2 ay hasta gezdim.işe de gidince dinlenemiyor insan,toparlanamıyor..kullanmadığım ilaç kalmadı.çok şükür şimdi iyiyim,inşallah sen de en kısa zamanda iyileşirsin canım.acil şifalar dilerim..

    YanıtlaSil
  17. Çok geçmiş olsun. Aman dikkat edin kendinize. Bizde kızımla yeni atlattık. Allahım ne kötü günlerdi. Ne çektiğinizi tahmin edebiliyorum. Tekrar geçmiş olsun.
    Sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  18. OF OF OF ALLAH YARDIMCIN OLSUN CANIM NE KADAR BİTKİ VARSA HEPSİNİ KULLAN BENDE HAMİLEYKEN 2 KERE GRİP OLDUM VALLA AKLIM ÇIKTI BİŞİY OLUCAK DİYE GRİBİN İLACI ASLINDA UYKUDUR ÇOK UYUMAN LAZIM KENDİNE İYİ BAK BUGÜNLERDE GEÇİCEK İNŞ.

    YanıtlaSil
  19. canım benim çok geçmiş olsun kıyamam inş. çabucak düzelirsin.

    YanıtlaSil
  20. Allah yardımcın olsun Bahar..Acil şifalar diliyorum..

    YanıtlaSil
  21. Canım ya çok üzüldüm geçmiş olsun. Ama sen hepimizden fazla dikkat et kendine. Çok geçmiş olsun tekrar. İyileştim diyen haberinişde alırız inşallah.

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk