24 Şubat 2011 Perşembe

Farklı Bir Klozet Takımı

Farklı olduğu ne kadar belli değil mi? Farklı olmasa askıya asıp duvarda fotoğrafını çeker miydim hiç :)) Fotoğraf makinasının beni cinnet noktasına getirdiği anlarla karşı karşıyayız. Kumaşın özelliğimi acaba bilemiyorum. Farklı günlerde belki 100 tane fotoğraf çektim. Yok anacım ben bunu çekmem dedi tutturdu.
Zaten bunun kendinde bir hayırsızlık var sanırım. Başlayalı 1 yılı geçmiştir. Astarına karar veremediğim için kanepe altında süründü garibim. Geçen baktım dedim ya çöpe atayım ya tamamlayayım. Uyar uymaz bir kumaş bulup astarladım. Amaaaaaan astarı kim görüyo sanki.
Bu paspası. Aslında orijinali çok sevimli oldu bence. Fotoğraflardan anlaşılmasa bile :(
 Miniş uğur böcükleri ve kelebekler, yoyolardan çiçekler... Ooohhh Alice Harikalar Diyarında sanki :))
 Astar demişken, astarı da bu işte. Aslında tam yatak örtülük kumaş değil mi .. Ya da masa örtülük...

7 yorum:

  1. Kalsın askıda:)) Çanta gibi görünüyor. Eline sağlık. Aman kaymasın yerde. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. eline sağlık iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel ve zevkli olmuş, sorun ışık ayarında sanki.

    YanıtlaSil
  4. Güzel yorumlar için çok teşekkür ederim :))
    Asortik Krepciğim sorun kumaşın ışığı yansıtmasında, çok parlıyor, flaş kullanmıyorum aslında.

    YanıtlaSil
  5. Selam,
    Yazını kaçırmışım. Ellerine sağlık. İyi hatırlattın benimde başladığım ama sonu gelmeyen bir elbise vardı. Onu tamamlıyayım. Bu arada bebişin nasıl nekadarlık oldu.

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk