24 Mayıs 2011 Salı

Lohusa Terliklerim


Tüylü terlikleri oldum olası sevmişimdir. Hatta çeyizime koymak için o kadar aramama rağmen 40 numarasını bulamadığımdan içimde kalmıştı. Tabi onlar daha zarif terliklerdi. Pijamamın rengi krem olunca tekrar tüylü terlik arayışına girdim. Nafile... Terlik üreticileri her sene bin çeşit terlik yapıyorlar ama hala 40 numara zarif tüylü terlikler yok.... Ne yapalım iş başa düştü...

Krem terlik, krem 1 mt. tüy ve silikon tabancasıyla sonuç bu. Hastanede hemşirelerde pek bi beğendi. Zaten topuklu falan olsaydı muhtemelen yürüyemezdim ki yürümekte zorluk çektiğim bir dönemde giydim. Kedi-ciğer hesabı :)))

15 yorum:

  1. çok kokoş olmuş bunlar :)beğenilmiyecek gibi değil

    YanıtlaSil
  2. Bahar çok hoşsun:))
    Terliklerini güle güle kullan bu arada

    YanıtlaSil
  3. Terlikler çok şirin olmuş,becerikli hatun ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  4. çok kokoş olmuşlar canım, güle güle giy ;D

    YanıtlaSil
  5. ne olcak bizim bu koca ayaklarımızz yaaa süper olmuş ama

    YanıtlaSil
  6. HOŞ GELDİN BAHARIM,TERLİKLER ÇOK GÜZEL OLMUŞLAR.BEBİŞ NASIL BÜYÜMÜŞTÜR,ÜÇÜNÜZÜNÜ DE ÖPERİM

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş yaaa anacım giyme sarıl yat çok şeker :)) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. İlahi Bahar alemsin:) Eline sağlık canım..

    YanıtlaSil
  9. Harika olmuş ve de çok kokoş olmuş çok beğendim...

    YanıtlaSil
  10. çok cici görünüyor, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. amanın ben de yapmalıyım kendime:)eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  12. çok güzelller... ben de çok sevdim bu terlikleri hem de fikri... elelrine sağlık..

    YanıtlaSil
  13. Baharım sen ve beiş nasılsınız marak ettim. İyimisiniz?

    YanıtlaSil
  14. Canımsın çok sevindim iyi olduğunuza. Teşekkür ederim. Bebiş kocaman zamanını alıyor değil mi? Peki oğlun nasıl davranıyor? Kınskançlık yönünden yani? Aradaki dengeyi nasıl koruyorsun?
    Bu arada terlikler yapılacak kesin çok şirirnler.

    YanıtlaSil
  15. Terliklere bayıldım. Çok güzel fikir. ellerinize sağlık. Hemen denemeliyim.

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk