4 Eylül 2012 Salı

Yeni Sipariş- Mutfak Maksi Takım

Bir şeyler üretipte  fotoğraflarını bir türlü çekemediğim zamanların biri daha :) Kendime bir havuç pantolon diktim, hem ben çok sevdim hem görenler.. Gel gör ki bir türlü fotoğraflayamadım. Arkasından bir ıvır-zıvır örtüsü ve bir de damacana örtüsü diktim. Hepsi sırada inşallah. Ama önce siparişim maksi takım..
Kuşlu örtü zaten dikilmiş bekliyordu. İstek üzerine birde damacana örtüsü ve bir poşetlik daha ekledim. Biz damacana kullanmadığımız için hiç aklıma gelmiyordu :) Önce denemek amaçlı olarak kenarda duran kendi damacanamıza diktim, sonra buna..
Ben sonucu beğendim umarım sahibi de beğenir :)

21 yorum:

  1. Çok güzel bir kumaş,ellerinize sağlık çok güzel olmuş.Sevgiler,bende beklerim:)))

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım benim damacana süper olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok meeeeersi Nilgün hanım :) özlemişim seni :)

      Sil
  3. Canım çok güzeller. Bebişin nasıl bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Sümbülcüğüm.. bebiş, iğnelerini oluyor sanırım bu seferki ilaçlar iyi gelecek faranjitine..

      Sil
  4. çok güzel olmuş elinize sağlık kurdaleleri üzerine diktinmi yoksa yapıştırmamı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Kurdeleler de fiyonklar da dikme. Yapıştırmaların yıkama esnasında düşme riski çok yüksek çünkü

      Sil
  5. bahar hanım bu takıum ne kadar acaba bursadan fatma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar fatma hanım; takımın fiyatı 50 TL..

      Sil
  6. takım çok güzel olmuş ve kullanışlı olmuş:))

    YanıtlaSil
  7. bence çok kullanışlı ve güzel bir takım olmuş.Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Süper olmuş canım ellerine sağlık Güle güle giy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Yeldacığım seni görmek ne güzel :)

      Sil
  9. çok güzel olmuş.kumaşı nerden aldınız acaba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Havva hanım ben Gaziantepteyim buradan temin ettim. Duck bezi olarak mefruşatçılarda bulablirsiniz

      Sil
    2. teşekkürler

      Sil
  10. ben de bu kumaşı görüp evde nerelere ne yapsam diye düşünmüştüm :D keyifle kullanın!

    YanıtlaSil
  11. elerinize sağlık çok güzel olmuş. bloğuma beklerim http://akaree.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk