21 Kasım 2012 Çarşamba

Dikişseverlere Faydalı Süper Bir Site


Site tavsiyelerine devam ediyorum :) Bu seferki dikişle ilgilenenlere süper faydalı olacak bir site. Husqvarna Viking markalı dikiş makinelerinin web sitesinin bir bölümü dikiş tekniklerini anlatmaya ayrılmış. Gerçekten de çok açıklayıcı şekilde animasyonlu anlatımlar var. "Sewing Techniques" kısmından kol dikişlerinden fermuarlara kadar bir çok şeyin nasıl dikileceğinin animasyonlarını izleyerek kedinizi geliştirebilirsiniz. Ben şahsen şu fermuar olayını bir türlü tutturamamıştım ama bu anlatımla bundan sonraki ilk fermuar dikişini düzgün şekilde yapacağıma inanıyorum :)
Bu arada yeni dikiş makinemi aldım. Ancak Pfaff çok istememe rağmen yetkili servisinin aslında yetkisiz(bilgisiz) olduğunu öğrenince daha önceki deneyimlerime dayanarak almadım. Çünkü servisi aynı olduğu için eski makinemi götürdüğüm servise götürmem gerekecekti. O yüzden başka bir marka aldım hadi biraz merakta kalın :) Bir sonraki postta da onu yayınlayayım :)

12 yorum:

  1. Selam,
    Bende çok kullanıyorum bu siteyi. Hakikaten çok işe yarıyor. Muhakkak bakılmalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım zaten sen bir yazıya yorum olarak yazmıştın sanırım bende oradan görmüştüm. herkes duysun istedim

      Sil
  2. tahmin yapıyorum.. janome veya brother?? başka marka kalmadı gerçi:) hayırlı olsun, güzel günlerde kullanın..

    YanıtlaSil
  3. gerçektende çok yardımcı olabilecek bir siteymiş.. Çok teşekkürler :)
    Buarada makinanızın markasını merakla beklemedeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Esra hanım bende bayıldım anlatımlara.. Yakında makine postuda geliyor beklemede kalın :)

      Sil
  4. ya arkadaşım sana çok çok çok teşekkür ediyorum..Allah razı olsun demeden geçemicem..ben bir aydır böyle birşey arıyorum..hasta olucak adamın doktor ayağına gelirmiş..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceydacığım güle güle hatta tepe tepe kullan yapandan da Allah razı olsun valla :)

      Sil
  5. dikiş makinesi kullanabilmek büyük marifet bence :(
    Ben bilmiyorum öğrenmem kolay olur mu acaba onu bile bilmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heves varsa öğrenmek hatta bir süre sonra bunu paraya çevirmek bile mümkün. yeter ki heves olsun

      Sil
    2. makinemi almış olsam minik aplikelerimi dikebilrimiyim sizce
      yani kendi kendime
      3 aylık oğlumu bırakamıyorum yoksa koşarak gitmek isterim dikiş kursuna

      Sil
    3. keçeleri hep elde aplike ettim ben makinede hiç denemedim o yüzden bir fikir veremeyeceğim ama tubacan ın blogundan ona sorabilirsiniz o bu tarz aplikeleri daha fazla yapıyor

      Sil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk