8 Nisan 2013 Pazartesi

Elif Pınar 2 Yaşında.. Doğum Günü Kutlamamız..

Doğum günü kutlamamızın üzerinden yaklaşık 10 gün geçti ama geç olsun güç olmasın diyerek postu yayına hazırladım :) Öncelikle soframızdan ve odamızdan genel görünüm fotoğrafları sonra detaylar..
Konseptimiz pembe beyaz idi. Ayrıntıları düşünmeye yaklaşık 2 ay önceden başladım yavaş yavaş hazırlıkları ve alışverişleri tamamladım. Yaş pasta hariç hepsini ben evde yaptım. Yaş pastaya açıkçası cesaret edemedim. Kuru dolmayı da bakıcımız Fatma abla yaptı onun da hakkını yemeyelim :)
Kurabiye ağacına çok heves ediyordum. Buralarda bulamam düşüncesiyle internet üzerinden yüksel pastacılıktan sipariş verdim.
Fazla kurabiyelerimi de tabağa dizdim.
Cupcake standını yine aynı yerden sipariş verdim.
Sadece pembe beyaz olsun diye ısrar ettiğim için ilk görmemde hafif bir şok geçirsem de yeşil yapraklar yine de hoş oldu.
Kuş lokumlarını hediyelik-hatıralık olsun diye bu şekilde paketledim. Poşetler ve kağıt bardak altlıkları (doyley) yine aynı siteden.
Kısırlar için mika bardaklar aldım.
Arkada milföy çubukları, fazla kısır ve meşhur Antep kuru dolması..

Atıştırma tabağımız..
Konsepte uygun su şişeleri..
Photoscape programında hazırladığım yazımız.. Bu arada bütün herkes aynada :)
Özenle hazırlanan peçeteler...
ve servis kısmı...
Umarım kızımında oğlumunda ve hepimizin çocuklarınında mutlu, sağlıklı uzuuuuun ömürleri olur.












58 yorum:

  1. Ayyy çok şirin bir doğum günü partisi olmuş..Ufaklığın yerinde olmak isterdim :))
    İyiki doğmuş küçük hanım.. Allah nice mutlu yıllar nasip etsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.. Aminnn diyorum

      Sil
  2. Allah'ım ne kadar güzel her şey maşallah sübhanallah Allah uzun ömürler versin çocuklarınıza

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn.. Teşekkür ediyorum beğenmenize sevindim :)

      Sil
  3. Ne şanslı kız Elif prenses senin gibi becerikli,zevkli annesi var.Allah ağız tadınızı bozmasın.Yavrularına da sizlere de sağlıklı mutlu yıllar versin.
    üçünüzü de öperim çok güzelsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum Neşe ninem, çok mutlu oldum yorum yazmana :)

      Sil
  4. Elif Pınar ın doğum günüsü kutlu olsun...
    nice mutlu senelere inşallah...
    herşey harika görünüyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum Gurme Şirine :)))

      Sil
  5. valla herşey çok güzel baharcım ellerine sağlık bu site hangisiyse banada ver adını cup kek standın ve diğer hazırlıkların süper bende oğlumun yaklaşan doğum günü için bu tarz bişey düşünüyorum bana mail atarsan sevinirim site için bekliyorum

    ratatoulem@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.yukselpastacilik.com/
      canım site bu. ben sipariş verdikten sonra birde telefon ederek teyit ettim.

      Sil
  6. Öncelikle duanıza amin ve çocuklarınıza maşallah :)
    Herşey çok uyumlu, güzel ve lezzetli görünüyor.. elinize sağlık..
    Nice yaşlara hepberaber girin inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kurdeleli kedi aminnn diyorum bende :)

      Sil
  7. Küçük hanıma mutlu-sağlıklı yaşlar dilerim:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyoruz Sadet teyzesi :)

      Sil
  8. sağlıkla nicelerini de kutlayın inş. canım sevgiler

    YanıtlaSil
  9. ne kadar özenle hazırlanmış:) hele kuş lokumu paketlerini insan açmaya kıyamayacak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sahipleri de saklıyordur muhakkak :) Teşekkürler...

      Sil
  10. Kısır ve peçeteler çok tatlı :)

    YanıtlaSil
  11. İyiki doğdun ELif Pınar. Böyle zevkli bir annesi olduğu için çok şanslı güzel kız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Elmas çok teşekkürler :)

      Sil
  12. Herşey mükemmel görünüyor emeği geçen herkesin elllerine sağlık mutlu yıllar Elif Pınarada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Böğürtlen Taneleri...

      Sil
  13. herşey çok güzel elinize sağlık. RABBİM evlatlarınıza ve sizede böyle güzellikler gibi bir ömür nasip etsin:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Hasibe aminnnnn :)

      Sil
  14. Ellerinize sağlık herşey harika görünüyor nice yaşları olsun sevdikleriyle sağlıklı mutlu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum sevgili xcelis :)

      Sil
  15. Amin.... mutlu sağlıklı huzurlu yılları olsun... iyiki doğmuş

    YanıtlaSil
  16. ay ay pamuk şeker gibi herşey.. ellerine sağlık.. çok güzel bi parti olmuş..
    pınar prensesin de doğum gününü kutlarım.. allah mutluluktan ayırmasın inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sevgi :))) Aminnn

      Sil
  17. bahar hanım merhaba photoscape de tasarımı nasıl yapıyorsununz çok uğraştım programı çözmek için ama bulamadım :( yardımcı olursanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gamze hanım istediğin gibi bir fon (zemin) resmi buldum ve üzerine yazı yazdım. Tam olarak anlatmak zor aslında biraz kurcalayarak çözebilirsiniz.

      Sil
  18. herşey çok güzeldi.ellerine saglık.iyiki dogdun pınarcık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz Zerrin teyzesi :)

      Sil
  19. herşey çok güzel olmuş ellerinize sağlık Evlatlarınızla güzel sağlıklı ömürler dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn.. Teşekkür ederim Selda Hanım :)

      Sil
  20. Bahar'cım herşeyi ne kadar özenle,sevgiyle hazırlamışsın tebrik ederim.2.yaş günümüz için senden tüyoları kaptım bile:)evlatlarına ve sana sağlıklı ,mutlu yıllar dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Filizciğim, ilham olduysa ne mutlu bana :)

      Sil
  21. ayy çok imrendim valla ne güzel hazırlanmışsınız çokgüzel bir tablo,allah bağışlasın miniklerinizi,herşey özenle hazırlanmış ellerinize sağlık :)
    banada beklerim takipleşmek dileğimle sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ugurbocegimmutfağı :) ziyaretinize geleceğim.. sevgilerle

      Sil
  22. maaşallah.... Allah hayırlı, sağlıklı ve mutlu bir ömür nasip etsin inşallah.. nice mutlu yıllara...

    YanıtlaSil
  23. Allah'ım hayırlı omurler versın yavrularına bahar ablacıgım,masallah :)

    YanıtlaSil
  24. Rabbim sağlıklı uzun ömür versin.İmanlı hayırlı sağlıklı bir evlat olsun sizi izlemeye aldım banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin diyorum Sema hanım teşekkür ederim..

      Sil
  25. Allah saglıklı hayırlı uzun ömür versin ,maaşaallah

    masa harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Çiğdemciğim :) Masamız güzeldi gerçekten hakkını yemeyelim masadakileri yiyelim :)

      Sil
  26. mutlu yaşlara.Allah sağlık ve iyi baht versin.Gurbette olmanız biraz zor ne demek olduğunu iyi bilirim.ben de beklerim.bahceperim.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Bahçe perisi... evet gurbette olmak çok zor ancak yaşayan bilir değil mi?

      Sil
  27. Happy birthday to your daughter. Wow, looks like a really nice party. I love all the pink decorations. Did you make her the pink skirt.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Zeope :) I sewed a pink skirt but she didn't wear it :(

      Sil
  28. Doğumgünü konseptini çok beğendim. epey uğraşmışsın ama değmiş Rabbim kızına ve oğluna hayırlı sağlıklı uzun ömürler versin.daha nice güzel günler sizinle olsun inşaallah..

    YanıtlaSil
  29. Nice nice sağlıklı, mutlu, başarı dolu yılları olsun inşallah. Tüm detaylar da ayrı güzel olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk