12 Kasım 2013 Salı

Dikiş ve Yaşam Blogları

Şimdi sırada dikiş yanında günlük yaşamdan postlar yayınlayan ve dikişin yanında yemek tarifleri veren, diğer hobilerle uğraşan bloglar var. Bazılarında dikiş 2. ya da 3. planda ama siz hepsini vakit buldukça gezin derim ben. İlgilendiğiniz olursa takibe alırsınız.
1- Ben Bu Ara (Zübeyde Ü.)


2- Mine Mert


3- Fatma Başaran


4- Şakire Duman

5- Meşgul Anne


6- Dream Craft

7- Tuğçe Öztürk

8- Mevlüde Türk

9- Hobim Efsane

10- Yaşamın Çizgisinde- Yelda KAYA



11- Meryemceyle 10 Parmakta 10 Marifet

12- Canım Arkadaşım Nilgün'ümün blogu

13- Furkan Mert'le Hayat

14- Küçük Mutluluklarım

15- Nurtenbeğendi

16- Mavişnur




19- Hobistanya

20- Kevser Yaldız

21- Güllerle Dikiş

22- Canım arkadaşım eski komşum Zerrinin Penceresinden

23- Suhuba


24- Kumaş Oyunları

25- Ornitorenk Handmade

18 yorum:

  1. Selamlar ablacım, ben nacizane sana bir soru sorabilir miyim müsadenle? Şimdi ben kendim amerikan servisi, yastık kılıfı vs gibi aksesuar amaçlı şeyler dikmeyi planlıyorum. Dikiş bilgim hiç yok, ancak elimde kendi söküğümü dikerim öyle söyleyeyim :) Ama çok hevesliyim, sanki elime alsam makinayı hemen usta dikici olacakmışım gibi de aşırı bir özgüven mevcut bende :)) Makina alsam hayal kırıklığına uğrar mıyım yoksa bu dikiş işini bir şekilde kotarır mıyım kendime yetecek kadar? Bir de çok pahalı olmayacak ama işimi görebilecek bir makina tavsiye edersen sevinirim ablacım :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel kardeşim istemek başarmanın yarısıdır denir. Ben dahil birçok dikiş blogu deneye yanıla boza yapa öğreniyoruz. Hele ki iş kıyafet dışı birşeyler dikmekse öğrenmek çok kolay. Çünkü beden yapılarımız satndart kalıplara uymadığı zaman kıyafet dikişi zorlaşıyor. Şunu söyleyeyim belki 1-2 defa moralin bozulur, diktiğini çöpe atarsın ama istek varsa çabucak öğrenirsin sonra ortaya çıkan işlere sen bile şaşarsın. O yüzden heves ve imkan varsa mutlaka denemelisin. Makine konusuna gelince, ben Singer'e biraz mesafeliyim açıkçası. Önceki makinemden çektiğimi düşününce dükkanının önünden bile geçmiyorum :) Ama yıllardır singer kullanıp çok memnun olanlar var. Ben şu an Brother kullanıyorum, çok memnunum. Hiç bilmeyen için basit bir makine iş görür bence. Yalnız maddi imkan varsa en azından iliği tek adımda açarsa bu büyük kolaylık olur, yoksa da 1-2 ilik açmadan sonra onuda öğrenirsin. Umarım yardımcı olmuşumdur. Dikiş makinesi için birde şu yazımdaki yorumları oku lütfen
      http://baharinelleri.blogspot.com/2012/11/yeni-dikis-makinesi-istiyorummmm.html

      Sil
  2. Eline emeğine sağlık. Çok uğraştın. HArikasın

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Bahar Hanım, paylaşımınız için çok teşekkürler :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. gerçekten güzel bi paylaşım oldu.benim gibi seyircisi az olan bloglar iyi şekilde faydalanacaklardır:)emeğin için teşekürler...

    YanıtlaSil
  5. Evet makine önemli, ben de henüz acemiyim ama bir yerden başlamak lazım :)

    YanıtlaSil
  6. sağol postyn için bazen bende böyle sitelere girip bakmak istiyorum ama bulması zor oluyor en azından arama derdinden kurtarmışsın bizi emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Emeğinize sağlık, bloguma yer verdiğiniz için ayrıca teşekkür ederim. :))

    YanıtlaSil
  8. Emeğine sağlık baharcım.çok iyi düşündün.sayende başka dikişseverleride tanımış olacağız.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. bahar'ım... canım benim ya kendimi bu listede görmek mutlu etti beni.. senin için bir çalışma daha yapıp akşam yayınlayacağım :)

    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  10. ayrıca diğer arkadaşlarımın bloglarınıda gezeceğim ama 20nden sonra şimdi çok yoğunum açığı kapatacağım söz...

    YanıtlaSil
  11. Baharcım güzel bir buluşma oluyor sayfanda herkesin ellerine emeklerine sağlık.
    dikiş dikmeyi ben de çok seviyorum ama yayımlarım hep karma yemek hariç:)) Bu aralar (LÖSEV) çocuklar için bir şeyler dikmeye çabalıyorum yılbaşı için:)
    evet arada uğrayıp bakacağım arkadaşlarına ne ciciler dikiyorsunuz diğe

    YanıtlaSil
  12. Baharcım çok güzel bir çalışma eline sağlık,bloğumu yazdığın için de ayrıca teşekkürler.Pek bir mutlu oldum,sevgiler.http://benbuara.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. Emeğine sağlık gerçekten ne güzel oldu bizim için. Hala birbirimizden haberimiz olmayacaktı yoksa. Yaşasın dikiş dikmeyi sevenler :)

    YanıtlaSil
  14. Emeğine, güzel yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  15. :) benide misafir ettiğin için bloguna teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. Geç kalmış bir teşekkür.Sayfanda yer almak çok güzel.Teşekkür ederim.Sevgiler :)

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk