30 Ocak 2015 Cuma

Pınar'ın Yelekleri İsimli Çalışmalarım :)))





 Yelek dikmek, hele ki çocuk yeleğiyse, çabuk biten ve güzel sonuçlanan işlerden biri. Bende bu sıralar Pınar'a bol bol yelek diktim.
Polar ya da pamuklu penye yelek için ideal kumaşlardan. Bu polar takım da çabucak dikiliverdi. yelek yine kendi kumaşıyla astarlı.
 Bu sevimli kumaş ta bir metreydi, kırmızı polarla astarladım kalın olsun diye. Pijamasını dikmedim astarlamak için yeterli kumaş kalmamıştı, tek başına da ince olur diye düşündüm.


Son yelekler toplu halde. Biz bu kışı ve geçiş mevsimini kurtardık bu yeleklerle, hadi bakalım dikme sırası sizde şimdi :)

14 yorum:

  1. Çok maharetlisiniz çokk MaaşAllah size!

    YanıtlaSil
  2. Çok şirin olmuşlar, ellerine sağlık :)
    Polar oluşu ne güzel, sıcacık sıcacık giysin minik kuzucuk :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel kumaşlar bunlar ve Pınar'a da çok yakışacak :))

    YanıtlaSil
  4. Aaayy bıcır bıcır, pek güzeller:)

    YanıtlaSil
  5. bu kış pınar hiç üşümeyecek ..maşallah çok beğendim

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık güle güle giysin Pınar kumaşlarda ayrı güzeldi bayıldım :)

    YanıtlaSil
  7. Baharcımmm çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Nasıl güzel yelekler bunlar böyle! Kumaşlara bayıldım. Polar sevmiyordum ama ilk kumaşçı ziyaretimde byöyle bir polar alacağım :)

    YanıtlaSil
  9. Nereden buluyorsunuz böyle güzel polar kumaşları. çok güzeller sıcacık saracaklar sevgi yumağını... ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  10. Harika olmuşlar,kumaşlar da çok sevimli,emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Bahar,çok çok güzel olmuşlar,ellerine sağlık,ben de oğlum küçükken dikmiştim onları hatırladım,Pınar güle güle giysin,sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Çalışmalarınıza bayıldım gerçekten. Çok yeteneklisiniz. İlginizi çekerse bende beklerim bloguma sevgiler.
    http://burchins.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  13. Merhaba yapılışını paylaşır misiniz harika olmuş ama yapımını bilmiyorum tarif ederseniz şayet yaparım :) :* Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  14. Merhaba yapılışını paylaşır misiniz harika olmuş ama yapımını bilmiyorum tarif ederseniz şayet yaparım :) :* Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk