9 Haziran 2016 Perşembe

Kitap Taşıma Çantaları

Selamün Aleyküm :) Hala okuyan varsa bloğa bir iki şey karalayayım dedim :) anlık paylaşımın kolaylığı hepimizi bloglardan uzaklaştırdı ama buradaki kalıcılık başka mecralarda yok.
Son zamanlarda dikişle kısa süreli ilgilenebilsem de bir istek üzerine toptan diktiğim bu kitap taşıma çantalarını paylaşayım istedim. Fotoğraflar karışık sırada ama detaylar belli :) Üzerlerinde ütüyle yapışan keçe kullandım süsleme için, kurdeleden yaptığım ayraçlara da keçeden sahiplerinin isimlerinin baş harflarını kesip diktim. İki kat kumaş arasında kapitone var.
Herkesin mübarek ayını kutlarım :)







9 yorum:

  1. Hayırlı Ramazanlar canım. Ben blogun tadını hiçbir yerde bulamadığım için ben genellikle buralardayım :)
    Bu arada kitap çantaların çok güzel olmuş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Hala okuyan var canım ben azimle ve zevkle hep buralardayım...ellerine sağlık çok güzel olmuşlar...

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı ramazanlar, cok güzel bir fikir elinize saglık. Blogların yerini doldurmak zor. Bloglardan az şey öğrenmedim. Ama anlık iletiler öyle değil.

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı Ramazanlar... çok güzel görünüyor çantalar.. özellikle çabuk bitmeyen kalın kitaplar için ideal bence.. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Sana da hayırlı ramazanlar canım çoook şekerler ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  6. sana da hayırlı ramazanlar canım benim
    okuyoruz bazen sadece bakıp geçiyorum yorum yazamıyorum ama blogdan uzak kalmamaya çalışıyorum
    o hızlı paylaşımlara bende zorla girdim bloga ayırdığım zaman azaldı ve inan çok üzülüyorum
    bugünlerde bu döngüyü nasıl kırabilirim diye düşünüp duruyorum

    taşıma çantası da epeydir sende de görüp düşündüğüm bir ihtiyaç benim içinde
    zira küçük çanta taşıyınca kitap sığmıyor yada bişekilde sıkıştırılıyor araya o zamanda deforme oluyor
    mutlaka bir tane dikmek lazım :) aslında bir süredir örgü ya ağırlık verdim ya örgü modeller beğendim ama örmek için de fırsat olmadı ya bu akşam bu işe bir el atayım makinenin örtüsünü kaldırayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baharım; ziyaretine mutlu oldum bende blogda aktifleşmeye çalışıyorum.. blog gezmeye çalışıyorum, gezsemde yorum yazıcak vakit bulamıyorum ama şimdi bir düzenleme için uğraşıyorum bakalım.. kitaplara şahsi yorumumu katamıyorum ben hemen konuyu anlatıcam ağzımdan kaçıverecek diye korkuyorum :) birde zamanında yayın yapamadığım için o an ki hissiyatım da kaçmış oluyor.. biraz daha gayret göstermem gerekiyor :)

      sevgiler ♥

      Sil
  7. B-A-Y-I-L-D-I-M. Başka yoruma gerek yok sanırım...

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir fikir! Ayrıca ellerinize sağlık harika görünüyorlar 🙂

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk