22 Mart 2017 Çarşamba

Pazen Çantam

Ornitorenkhandmade Gonca ve Meri Bagatur öncülüğünde instagram üzerinden organize olup bu harika etkinliğimizi tamamladık. Etkinlik konusu pazen kumaş kullanarak bir ürün dikmekti. Harika sonuçlar ortaya çıktı, neler neler dikildi. Bende son dakikaya kadar tembel tembel oturup son 2-3 gün kala bir metre kumaştan ancak çanta çıkar diye kesip biçtim diktim, hemen ertesi sabah omzuma asıp işe geldim.
Astarlı cep dikmeyi araştırıp bu çantada ilk defa kullandım. Çanta ağzında fermuar olmadığı için herhangi bir ters dönme durumunda özellikle düşüp kırılabilecek telefonu garantiye almak için fermuarlı bir cep diktim. Evde artık ıskartaya çıkmış çantanın da demir parçalarını söküp ayarlanabilir sap diktim. Sonunda benimde içime sinen harika bir çanta oldu.

Etkinlikte dikilenlerin tamamına buradan ulaşabilirsiniz.

18 yorum:

  1. Gerçekten de harika ve farklı olmuş. etkinliğinizi biliyordum ama kıyafet dikilecek sanıyordum. güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bende hepi topu 1 metre kumaş vardı hemde tek en , yenisini almak istemedim elimdekini değerlendireyim diye çanta işine giriştim.

      Sil
  2. çok cici bir çanta olmuş.. Elleriniz dert görmesin. ..

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş güle güle kullan canım ;))

    YanıtlaSil
  4. Maşallah çantanız çok güzel olmuş. çocukluğuna gittim geldim elleriniz dert görmesin güle güle kullanin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler sevgili Gül, bende pazen kumaşı çok severim benim kıza da çok pijama diktim bebekken :)

      Sil
  5. Muhteşem olmuş tam bir ilkbahar çantası!..Elelrine sağlık çok güzel geliştirmişsin kendini canım aferin sana aynen devam :)

    YanıtlaSil
  6. Cok guzel olmuss ellerinize saglik :-)

    YanıtlaSil
  7. Çok başarılı bir blogunuz var tebrikler.

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar,sizi yeni keşif ettim.Faydalı içerik ile dolu blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim(tariflimutfak/sibelinyemekleri/incilay).Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  9. instagram takipçi satın al. Hemen buradan sınırsız takipçi satın alabilirsiniz. takipçi satın al. takipçi satın al.

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk