24 Eylül 2010 Cuma

Eeeee Ne Desem Acaba :))

Öncelikle bir önceki yazımda 'sağlık problemi' deyince şak diye anlayan arkadaşları tebrik ediyorum. Tabi hamilelik bir sağlık problemi değil ama bazı ek gelişmeler yaşandı o yüzden biraz sıkıntılı oldu. Bebeğin yanında önce 6,5 cm lik kist tespit edildi, 10 gün sonra tekrar gittiğimde 7,5 cm ye çıktığını öğrenince biraz moral bozukluğu yaşadım. Ben tabi türlü senaryoları kurdum vasiyetimi falan hazırladım :)) Tatilden bir gün önce gitmiştim doktora İstanbul'da da  Çapa Tıp'a da gittik patoloji için test falan yapınca korktum tabi. Şimdi bugün tekrar gittim ve biraz küçülme gözlemledi doktor. Her hastane macerası olaylı oluyor benim için gerilip sinirlenip dönüyorum. Uyanık insan çok olduğu için ve doktorlarda bazen bunlara prim verdiği için her seferinde sinirle dönüyorum o yüzden hastaneye gitmekten nefret ediyorum.
11 haftayı tamamladık cinsiyet belli değil daha. Malesef tembelliğe devam şu sıralar. Umarım kısa zamanda toparlanırım.

38 yorum:

  1. hem çok geçmiş olsun hemde hayırlı olsun bebiş :)

    YanıtlaSil
  2. Minik bir misafir demek tambellik yapan.Hadi hayırlısı canım Vakti de gelmişti artık.

    YanıtlaSil
  3. baharcım hayırlısı olsun allah ailesine milletine hayırlı bir evlat versin çok sevindim görüşmek üzere kendine ii bak izmirden kucak dolusu öpücükler sevgiler aynur

    YanıtlaSil
  4. baharcım hayırlısı olsun allah ailesine milletine hayırlı bir evlat versin çok sevindim görüşmek üzere kendine ii bak izmirden kucak dolusu öpücükler sevgiler aynur

    YanıtlaSil
  5. mutluluklara bazen minik gölgeler düşüyor olsun sen canını sıkma. en kısa zamanda o kiscik kaybolur gider sen merak etme. hayırlı olsun inşallah allah kucagına sağlıkla almak nasıp etsin bebişini.

    YanıtlaSil
  6. baharım umarın en kısa zamanda yok olur minik yüreğine sağlıkla kavuşursun..abiyide çok öpüyorum. senide yürekden kucaklıyorum...

    YanıtlaSil
  7. hayırlı olsun sağlıcakla kucağına alırsın inşallah.
    kist içinde üzülme geçer elbet bizim komşunun gelinde vardı çok büyümüşte hamileyken ameliyatla almak zoruda kaldılar ama şimdi bebekte kendide çok çok iyi bol bol su için en iyi ilacı

    YanıtlaSil
  8. ne güzel haber:)
    dilerim sağlığıyla gelir bebeğin

    YanıtlaSil
  9. çok heyecanlı :) Bahar'cım hayırla gelsin yavrun, çok sevindim. sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  10. iyi düşün iyi olsun derler ya. Sen de keyfini kaçırma. Herşey gönlünüzce olur umarım

    YanıtlaSil
  11. stres yapma sakın baharcığım bebeğin ruh sağlığını çok etkiliyor
    mevlam şifa versin

    YanıtlaSil
  12. Sakin bir anne ol ki bebeğin de sakin ve mutlu bebiş olsun. Allah birbirinize sağlıkla kavuştursun sizi sizden kurtarıp:D öpüldünüz...

    YanıtlaSil
  13. Hayırlı uğurlu olsun. Bozma moralini olur böyle şeyler. Ne o öyle vasiyet, masiyet ayol. Neval'de demiş bak, stres yaramaz. Oluruna bırak herşeyi. Kontrollerini aksatma yeterki. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. ne güzel tüm blogcular anne oluyoor :) Sağlıkla alın kucağınıza inşallah..


    seda8877.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. hayırla, sağlıkla kucağına alırsın inşallah bebeğini canım :)

    YanıtlaSil
  16. hayırla, sağlıkla kucağına alırsın inşallah bebeğini canım :)

    YanıtlaSil
  17. İnşallah sağlıkla kucağına alırsın bebişi..Kisti falan takma kafana, güzel şeyler düşün canım.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  18. Hayırlı olsun Bahar'cım. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.

    YanıtlaSil
  19. Baharcığım öncelikle geçmiş olsun, bebek beklemene sevindim hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah tebrik ederim canım sevgiler:))

    YanıtlaSil
  20. baharcım çok sevindim bu güzel habere,Allah tamamına erdirsin inşallah,dua et benim gibi isteyenler için de:)öptüm canım

    YanıtlaSil
  21. canım benim, süper bir haber bu!!! hayırlı olsun. yaşadığın sorun da en kısa zamanda hallolur inşallah, nazar boncuğu olur ;D

    YanıtlaSil
  22. sağlıkla kucağına alman dileğiyle canım tebrikler. ayrıca geçmiş olsun öpüyorum

    YanıtlaSil
  23. baharcım demek ben yanılmamışım öncelikle geçmiş olsun canım hayırlı olsun bebeğin sağlıklı olsun inşlh mevlam gönlüne göre versin.sevgiler.

    YanıtlaSil
  24. Baharım kistte ufalma olması çok güzel bir haber.İnşallah dahada iyi olucak bundan sonrası sen içini ferah tut.Sevgiyle kal.. SLN

    YanıtlaSil
  25. Hayirli dogumlar. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  26. sağlığının iyye gittiğine çok sevindim ,bebeğinide heyecanla bekiyoruz
    tüm güzellikler sizinle olsun

    YanıtlaSil
  27. Canımsın. İyi olduğunuza çok sevindim. Ben bebeğide yeni öğrendim. Çok tebrik ediyorum. Öptüm

    YanıtlaSil
  28. geçmiş gitmiş olsun inşaallah. bebecik de hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  29. baharcım tebrik ederim, bilmiyordum. çok sevindim. Kuzeyle ilgilenirken uzak kaldım bloglardan. allah sağlıkla kucagına almayı nasip etsin. Kaan abi oluyor demek, onu da tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  30. hiççç moralini bozma canım ...bende son haftalarımı yaşıyorum bebeğimle ve sorun olduğunu öğrendim...ilaçla birlikte bebeği yaşatmaya haftalarını doldurmaya çalışıyoruz...sen daha yolun başındasın inşalllah sağ salim kavuşursun bebeğine...ama eğer kötü bir durum çıkarsa en azından dua et yolun başı olduğu için ya benim gibi 9 ay geçirseydin de kötü haberi duysaydın...

    YanıtlaSil
  31. Tebrik ederim canım, birde geçmiş olsun. Hiç canını sıkma herşey çok güzel olcak...

    YanıtlaSil
  32. CANIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
    Ay yeni gördüm girmiyorum epeyden beri Çok mutlu oldum Allah tamamına erdirsin sağlıkla almak nasip etsin kucağına
    SEVGİLER CANIM

    YanıtlaSil
  33. Bende diyorum bu Bahar nerelerde!!!
    Aman nasıl sevindim anlatamam...Hayırlısıyla doğsun,analı babalı olsun inşallah...Ama kız olsun değil mi?
    Ahmet Kaan'ın kız kardeşi...Tabi bu bir dilek,rabbim neyi hayırlı kılacaksa onu nasip etsin...Kendine dikkat et,sevgiler...

    YanıtlaSil
  34. hem çok geçmiş olsun hemde hayırlı olsuuun bebeğin Allah kucağına aldığın günü görmeyide nasip etsin

    YanıtlaSil
  35. şekerim güzel haberlerini almak beni mutlu etti.!! sevgilerimle öpüyorum seni.. ahmet kaanımıda,
    fasulyeyide :))

    YanıtlaSil
  36. annuuuuuuuuuuuum naptın sen baharcımmm:)oyyy çok sevindim Allah hayırlı etsin inşllh.o kistler bi ara benim de başımın derdi olmuştu tabii ilaç kullanmak sakıncalı olabilir senin için şimdik.hayırlı şifalar diliyorum sana.ay daha fazla yazmiyim yorulursun şimdik okurkene:))hııı sen şimdi yüncüye kumaşcıya değil bebe mağazalarına takılırsın gaari:))

    YanıtlaSil
  37. Canım hayırlı olsun,nurcan kayanın blogunda yorumunu gördüm Haruni şalın açıklamasını sormuşsun Hanımelinm de birlikte ördük biz bu şalı bekleriz,konu linki şu http://www.hanimelim.net/viewtopic.php?f=168&t=1634

    YanıtlaSil
  38. sevgili bahar umarım her şey yolunda gider ve minik bebeğini kucağına sağ salim alırsın. üniversite hastaneleri ne yazık ki bir olayı pek çok açıdan ele aldıkları için bu süreç biraz yıpratıcı olabiliyor. inşallah 40 haftalık süreci güzel tamamlarsın. bana da beklerim bebegimincicileri.blogspot.com

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk