17 Eylül 2010 Cuma

Tembelleştiysek Bir Sebebi Var :))

Tatilden döneli yaklaşık bir hafta oluyor artık ama daha blogumu güncelleyemedim. Sevgili suhuba "artık bi ses versen" deyince dedim kimse merakta kalmasın bari bir ses vereyim. Ses veriyorum burdayım :)) Sadece bilgisayarımın anakartı yandığı için bilgisayarsız kaldım, üzerine sağlık problemleri ve Ahmet Kaan'ın okula başlaması eklenince ihmal ediyorum gibi oldu. Sağlık problemlerinin detayını 10 güne kadar yazarım inşallah merakta bırakmam sizi :)

18 yorum:

  1. Geçmiş olsun canım, Ahmet Kaan'a da başarılı, zevkli, bol okumalı bir yıl diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Gecmi$ olsun canim..
    Özledik seni!:)

    YanıtlaSil
  3. Gecmi$ olsun canim..
    Özledik seni!:)

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun okul telaşı başka oluyor

    YanıtlaSil
  5. Sana da, bilgisayarına da geçmiş olun.

    Ahmet Kaan'a da başarılı bir ders yılı dilerim..Ben de başlığı görünce sebep Ahmet Kaan'a kardeş mi acaba dedim:)

    YanıtlaSil
  6. tembelliğin bir değil birçok sebebi varmış ama gerçektende çok özledim seni
    inş sağlık problemlerin ciddi boyutta değildirde iyileşirsin hemen ahmetkaanda okullu oldu ohhh
    en kısa zamandada pc.yapılırsa tamamdır bu iş artık ayrı kalmayalım şekerim özlüyoruz heralde

    YanıtlaSil
  7. BİR SES DUYDUM. ve bu sesi özlemişiz:) Hoşgeldin. Öncelikle çok geçmiş olsun. İnşallah sorunlar kısa sürede geçer. Ahmet Kaan'ı benim için öp ve bu öpücük benim blog arkadaşımdan onunda oğlu 10 yaşında oda okula başlayacakmış dersen ayrıca sevineceğim. Oğlum onun resimlerine bakıyor çünkü. Sabırsızlıkla bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  8. hoşgeldin ciddi birşey yoktur umarım

    YanıtlaSil
  9. arkadaşım hoşgeldin özledim gerçekten bu arada geçmiş olsun.okulunuzda hayırlı olsun bizlerde okul telaşı içindeyiz sevgiyle kalın görüşmek üzere izmirden aynur

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsun.İnşallah ciddi bir sorun olmaz sağlığında.Ekim ayında Gaziantep'te bir blogcu toplantısına ne dersin.?Bende orda olacağım.Şehr-i Bursa'dan sevgiler....

    YanıtlaSil
  11. Ahmet Kaan a başarılar canım sanada geçmişler olsun. hadi iyi oldum diyede yaz merakta bırakma.
    Bilgisayarında iyileşir senle beraber inş. öpüyorum

    YanıtlaSil
  12. geçmiş olsun canım ahmet kaana tüm hayatında başarılar dilerim RABbim hayırlı insanlarla karşılaştırsın.
    sevgiyle kal canım.

    YanıtlaSil
  13. canım yoksa hamilemisin aklıma birden geldi söylemeden edemicem dedim yorum yazdım tekrar.

    YanıtlaSil
  14. çok geçmiş olsun canım Ahmet Kağan a okul hayatında başarılar diliyorum kucak dolusu sevgiler:))

    YanıtlaSil
  15. Baharcığım geçmiş olsun tatlı oğluna da başarılar diliyorum canım.

    YanıtlaSil
  16. Baharcığım geçmiş olsun tatlı oğluna da başarılar diliyorum canım.

    YanıtlaSil
  17. Baharcığım geçmiş olsun tatlı oğluna da başarılar diliyorum canım.

    YanıtlaSil
  18. geçmiş olsun canım, önemli birşey değildir inşallah. merakta bırakma bizi ;D

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk