8 Şubat 2012 Çarşamba

Kahveli Takım Antalya Yolcusu..Ve Bir Doğum Bir Ölüm...

Ve hatta vardı bile... Ama ben ancak yayınlayabiliyorum. Dün hem üzücü hemde sevindirici olayları yaşadık. Bir doğum bir ölüm.. Sabah bloglara göz atarken sevgili nazardeymesin07 blogunun sahibi Rukiye hanımın vefatını öğrendim. Çok şaşırdım çok ta üzüldüm. Katılanlar hatırlar 2 sene önce 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nde bir etkinlik düzenlemiştik. Rukiye Hanım'da katılmıştı ve bana da hatıra olsun diye çok güzel bir paket hazırlayıp yollamıştı.
 Rabbim rahmet eylesin, mekanı cennet olsun. Geride kalan yavrularına, eşine dostuna Rabbim sabır versin.
Onun yazısını okuyup düşünürken Eltim Tuğba'nın sancılandığını ve hastaneye geldiğini söyledi kaynım. Tabi bir heyecan bir telaş hastaneye gittim hemen. 15:43'te kızlarını kucaklarına aldılar.Rabbim minik yavrumuzu korusun ve bir ömür  hayır ihsan etsin.
Birikmiş işlerim var fakat fotoğrafları düzenlemeye vakit bulamıyorum. Günlerin 25 saate çıkarılmasını istiyorum...

11 yorum:

  1. Rukiye Hanım'a Allah rahmet eylesin, Allah taksiratını affetsin ve yeni doğan kuzuya da Allah uzun sağlıklı bir ömür versin inşallah.

    YanıtlaSil
  2. hayırdır ya rukiye hanım vefat mı etmiş.ben kendisi ile tanışmıştım yüzyüze görüşmüştük ama bayadır görüşmüyorduk.çok üzüldüm inan .hastalık probleri vardı bildiğim kadarıyla.ALLAH rahmet eylesin.2 çocuğu vardı bildiğim kadarıyla.

    YanıtlaSil
  3. hayat böyle işte.allah rahmet eylesin.minik kuzu analı ve babalı büyüsün...

    YanıtlaSil
  4. çok üzüldüm:( Allah rahmet eylesin. çok da gençti henüz. bebeğinize de Allah uzuun ömürler versin. Sağlıkla yaşasın inşallah. doğanın kanunu. zaman zaman bende düşünürüm tutup ölsem öldüğümü kimse anlamaz blog camiasından diye. Kim haber verecek ki. Eşim ilgilenmez şifremi bile bilmez. Uzuun süre yazmazsam anlayın ki bende. Allah gecinden versin.

    YanıtlaSil
  5. :( Rukiyenin emeklerini görünce çok duygulandım mekanı cennet olsun inş.

    YanıtlaSil
  6. Allah rahmet eylesin arkadaşımıza..dünya devir daim ediyor işte..
    Allah yeni yavruya da sağlıklı ömür versin inşallah..

    YanıtlaSil
  7. Rukiye hanıma allahtan rahmet diliyorum.bende çok ama çok üzüldüm:((( işte hayat devam ediyor.bebişde hoşğelmiş sefalar ğetirmiş.bahtı acık olsun.....

    YanıtlaSil
  8. yeter ki iste hemen dikkate alınacak:)
    evet malesef,bir yandan sevinç bir yandan yas...
    hayat...

    YanıtlaSil
  9. baharcım çok üzüldüm Rukiye hanıma...50. izleyicim olduğu için 2 sene önce bende ona sanal hediye göndermiştim...işte hayat işte ömür...ah,ahhhhh....göz açıp kapayıncaya kadar....
    bebişiniz analı babalı büyüsün,cicişlerinde çok güzel ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  10. rukiye hanımı tanımadım hiç ama duyunca üzüldüm baktım sayfasına gözüm doldu.. paylaşımlar yapmış kızı ile anılarını yazmış.. hediyelerini göstermiş.. ahh ahh dünyadaki zamanımız pat diye bitiveriyor bize sorulmadan.. allah hazırlıklı gitmek nasip etsin!

    YanıtlaSil
  11. ben de şu an kendisini tanımasam da çok üzüldüm,Allah rahmet eylesin.blogunu gezdim,işte bizden biri,anne,üretken..gençmişte..
    sizin bebeğinizi de Allah analı babalı büyütsün.

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk