10 Şubat 2012 Cuma

Romantik Diz Örtüsü ve Yastığı

Polar kumaş kullanarak hazırladım. Önce çiçekleri 2 farklı ton pembe ve beyaz olarak düşünmüştüm ama polar renginin krem olması; tek ve koyu renk renk çiçeğin çok daha asil duracağı kanaatini uyandırdı.
Diz örtüsünün ebatları 1*1 mt. Kırlenti de sanırım 30*30 cm.
Üzerine de tek tek inci işledim.  Haydi detaylara inelim...
Kenarına dantel geçtim. Farkettiyseniz önce kenarlarını iğne ile çiçeklerin renginde dönmüştüm ama daha sonra dantelin daha hoş bir hava katacağını düşündüm ve dantel geçtim.
Tamamlasın diye çiçeklerin etrafına da büzerek dantel geçirdim. Sağlam olsun diye çiçekleri hem silikonla yapıştırdım  hem diktim.
Kırlenti..
Geçen hafta Tuğba kontrole geldiğinde onu manken olarak kullanmıştım. O zaman ne ben kırlenti dikmiştim ne o bebişini doğurmuştu :)) Penyesiyle uyumlu iye hemen fotoğrafladım :)
İlgilenenler yorgunbahar@gmail.com üzerinden ulaşabilir.

15 yorum:

  1. Tam süper olmuş ;-) Bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. dantel detaylarına bayıldım,eline sağlık canım..

    YanıtlaSil
  3. Müthiş bir emek,elinize gözünüze sağlık.

    YanıtlaSil
  4. çok şeker harika arkadaşım eline sağlık aynur

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar da güzel olmuş, danteller çok yakışmış renk uyumu da süper, eline sağlık Baharcım:)

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel yapmışsın. BAyıldım. Çok hoş.. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. fevkaladenin fevkinden bile güzel olmuş.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. elinize sağlık çok güzel

    YanıtlaSil
  9. ooo diksem birtane bundan kayınvalidemle annem geldiklerinde dizlerine örtmek için versem:)

    YanıtlaSil
  10. ellerinize sağlık baharcım, ananeme yapsam böyle bir diz örtüsü ne kadar sevinir:)

    YanıtlaSil
  11. cook güzel olmus,harika bir tasarim,fikir..Ellerine saglik ;)

    YanıtlaSil
  12. Çok zarif bir takım olmuş:)) Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Harika... Paylaşımlarınız için tebrikler teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  14. süper olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk