11 Ekim 2012 Perşembe

Gazete Baskılı Kumaştan Clutch

İki yazı arası nasıl bu kadar uzuyor bilmem. Doğum iznimin sonuna geldikçe sanırım zaman benim için hızlandı. Bu pazartesi işbaşı yapıyorum. 1,5 yıldan sonra tekrar işbaşı yapmak biraz stres yaptı bende :)
Gazete baskılı kumaşı çok beğenerek almıştım ama bir türlü ne yapacağıma kara veremedim. en sonunda bu da bana kapak olsun diyerek çanta kapağına yerleştirdim. Fotoğrafta tam belli olmasa da zemin kumaşı suni deri.
Astarı da üç kuruş fazla olsun diyerek kırmızı yaptım. Çantanın dik ve tok durması için tela ve keçeden faydalandım. Küçük bir çanta olduğu için çıt çıt hoş oldu.

12 yorum:

  1. Çokgüzel olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık Baharcım çok güzl olmuş sağlıkla kullan

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş çantanız.Ellerinize sağlık.Uzun bir aradan sonra işe başlamakda gerçekten zor olmuştur sanırım :)Umarım çabuk alışırsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Miray :) çok zor olmadı açıkçası sadece minik sabahları ağlıyor biraz onun için zorlanıyorum

      Sil
  4. çoookkk güzel olmuş keşke dikiş aşamaları da olsaydı en azından tela ve keçeyi nasıl kullandınız anlatabilir misiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Gamze :) Telayı kumaşa ütüledim(dikiş payları hariç) keçeyide yine dikiş payları hariç kapak, ön ve arka çanta parça boyunda kesip astar ve çanta arasına yerleştirdim

      Sil
  5. çok şık olmuş canım, ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk