31 Ekim 2012 Çarşamba

Ahmet Kaan'a Çakma Lacoste :)

Dikiş konusunda zincirlerimi kırayım diyorum ama işe başlamanın verdiği ekstra yorgunluk eklenince işler biraz yavaş ilerliyor. Birde artık dikiş makinasına gıcık oldum ki sanırım o da beni sevmiyor :)  Onu pencereden atacağım günü bekliyor olmalı  ki sürekli arızalanıyor.
İsmini, etek ve kol dikişlerindeki çift iğneli dikişi ve çakma Lacoste amblemini komşumun Brother İnnovis 50 markalı makinasında yaptık. Timsahı görünce hemen bunu da dikelim dedim. El yapımı Lacoste'umuz oldu :)
Kumaşı da buradan aldım. Gaziantep'te Düztepe semtinde kumaşçıların yoğun olduğu bir bölge varmış orayı keşfettik. Bu penyenin metresi 1,5 TL idi. Birde üzerinde koşan atların olduğu trençkot tarzı bir şeyler dikilebilecek bir saten kumaş aldım ki o da aynı fiyattaydı  Hele ki bir dükkana girdik ki kumaşların üzerinde ayakkabılarımızla gezdik resmen. Yapacak işe göre parça ararsanız daha iyi şeyler göze çarpabilirdi ama ben öylesine gittiğim için oradan bir şey almadan çıktım. Ama şimdi aklım kumaşlarda kaldı. Arayıp kumaş geldiği günleri öğrenmek lazım :)

11 yorum:

  1. bahar harika olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık harika olmuş.
    doğrusu kumaş fiyatlarıda çok sevindirdi beni,insanın dikiğine değmeli,
    güle güle kullansın inşaallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Vallahi bende öyle sevindimki :) çok orijinal şeyler yok ama en azından lazım olanı uygun fiyata bulabilirim diye düşünüyorum

      Sil
  3. Emek verilen, sevgiyle yapılan herşey öyle değerli ki zaten benim için. Eline sağlık. Yeni bir dikiş makinesi diliyorum sana, seni yormadan sana gelsin.

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık Baharcım ne kadar muntazam olmuş. Oğluşa da pek yakışmış maşallah:)

    YanıtlaSil
  5. ben karar verdim sana evlatlık geleceğim :)
    hergün bir sweet isterim ama :)

    YanıtlaSil
  6. karar verdim sana evlatlık olarak geleceğim..
    ama hergün bir sweet isterim :)

    YanıtlaSil
  7. Selam,
    Nekadar güzel ve profosyonelce olmuş. Yoğunlaşamamış halin buysa biz eriyelim artık :) Bu arada şaka değil 2 çocukla bunları yapıyor olman bile mucize. enerjine eline salık canım :)

    YanıtlaSil
  8. tek kelimeyle harika marka giyimden hiç bir farkı yok.
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. merhaba
    ellerinize sağlık çok güzel olmuş iyi günlerde giysin .
    almayı düşündüğüm duck kumaşların sizde dikilmişini görünce çok sevindim :)
    diktikleriniz çok güzeller anne kız bayıldım.

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk