23 Haziran 2010 Çarşamba

Ay Ben Buna Bayıldım :)))

8 yorum:

  1. Arkadaşım nasılsın demek istiyorum.Şarkı süper,amaaa gömleğin şahane olmuş.güzel günlerde kullan.
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. süpermiş canım ya, öldüm gülmekten ;DD

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Baharın Elleri, yitirdiği aşk etkilememiş :) etkilemiş olsaydı artık kimbilir daha nasıl olabilirdi bilinmez.Çok eğlendim teşekkürler sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  4. baharcım inan çok güldüm.. iyiki paylaşmışsın :)))

    YanıtlaSil
  5. Canım, bundan sonra;

    http://hobibox.blogspot.com/

    adresindeyim, beni buradan izlemeye alırsan çok sevinirim. Google ın bitmek bilmeyen sorunları yüzünden, taşınma gereği duydum, umarım beni burada da yalnız bıralmazsınız. Sevgiler

    hobibox (Afet Ergü)

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk