7 Haziran 2010 Pazartesi

Heyooo.. Elbise Diktim :))

Yaklaşık bir haftadır bunla uğraşıyordum, kaç kere söktüm diktim valla hesap etmedim. Orası bozuk oldu, sök yine dik.
Aslında kumaş elbise için biraz dik bir kumaştı. Kareli olması da ayrı bir problem oldu çünkü ne kadar dikkat ettiysem de kareler denk gelmedi dikişte.
Kemerle daha hoş durdu bence ama beyaz bir kemer edinmem lazım. Zaten bu kemer kalın bir lastik olduğu için yaz gününde bunu takarsam cinnet geçiririm herhalde sıkıntıdan :)
Cinnet  "getirme" fiiliyle kullanılıyor ama bence yanlış ya.. Cinnet getirilen birşey değil bence geçirilen birşeydir. Bu benim görüşüm tabi.
Model Burda'nın Mayıs sayısından. Zaten mayıs sayısını çok sevdim, dikilebilecek şeyler çoğunlukta. Bir elbise projem daha var aynı sayıdan. Hadi bakalım gelsin güzellll yorumlar :))

52 yorum:

  1. Ellerine sağlık, çok güzel olmuş, güle güle kullan. Burda'nın mayıs sayısını ben de aldım ama henüz cesaret edipte bir dikişe başlamadım.

    YanıtlaSil
  2. Güle güle giyin,ellerine sağlık çok güzel olmuş....Eeeee zayıf da olunca herşey yakışıyor değil mi ama...

    YanıtlaSil
  3. Canım sen konuyu aşmışsın. Harika. Ama cinnet geçirebilecek olsan da kemerli daha gösterişli oluyor :) Eline emeğine sağlık. Bravo wallaha.

    YanıtlaSil
  4. Bence süper olmuş, sanada çok yakışmış. Bu arada kareli kumaşların keserken aynı çizgisine kalıbı yatırınca dikişler muntazam oluyor, kursta hocamız söylemişti, aklında bulunsun.

    YanıtlaSil
  5. Canım harika olmuş ellerine sağlık.sağlıkla giy inş.sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Çok şık olmuş,sizede yakışmış. güle güle giyin

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık Baharcım çok şık olmuş çook..
    ben de oğlum için birşeyler dikiyorum bakalım. bitince paylaşıcam.

    YanıtlaSil
  8. Fadiş, sağolasın canım. Hadi başla hemen sende :))

    Tatesal, teşekkürler canımcım.. Birçok hanım zayıflamak için uğraşıyor ama ben yesem de almıyorum :))

    Hayal arkadaşlarım, canım cinnet geçirtmeyecek bi kemerle kullanıcam inşallah :)

    Birileri anlatsın, çok sağolasın canım. İşte böyle tiyolar verin arada :))

    Örgüçantam, çok teşekkürler canımcım :))

    Yetenek-sizin, çok çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. Hilal, çok teşekkür ederim. Merak ettim şimdi hadi dik bakalım :))

    YanıtlaSil
  10. kendini aşan bahar ellerine sağlık ne güzel ciciler yapıyorsun. bencede kemerli hali daha güzel ama siyah fena durmamış. ellerine sağlık canım arkadaşım güle güle giy...

    YanıtlaSil
  11. cok güzel olmus iyi günlerde hep gülerek giyersin insallah

    bende pek beceremem helede makine ile dikmesini ama sen becermissin sonunda :D ben pek sabredemem

    YanıtlaSil
  12. Ece, çok teşekkürler. Siyah ta iyi di mi? Birde beyazla deneyeyim bakayım..

    Sevda, sağolasın aminnnnnn. Bende nasıl sabrettim kendime şaşıyorum zaten :))

    YanıtlaSil
  13. Marifetli ellerinize sağlık.Sıcak ama bencede kemerle daha güzel,yada kalın siyah bir kurdelede ayrı bir hava verir gibi geliyor bana:)
    Güzel günlerde giyin.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  14. Ellerine sağlık çok güzel olmuş.Güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  15. Güzel olmuş canım
    güle güle iyi günlerde sağlıcakla kullan...
    Kemerli daha hoş bence sadece beyaz değil siyah kemerde al değişik değişik kullanırsın...

    YanıtlaSil
  16. ellerine sağlık canım güzel günlerde giy inşallah

    YanıtlaSil
  17. Merhaba ben de aynı tuniği diktim ama benimki böyle durmadı :(.Bi kere bedeni çok büyük oldu.ve nervürlerini bir türlü ayarlıyamadım.Kollardan bahsetmiyorum bile .Acemiyim ama bu kadar hayal kırıklığına uğrayacağımı hiç düşünmemiştim.

    http://gulos.blogspot.com/2010/05/turuncu-tunik.html

    YanıtlaSil
  18. bu kadar güzel yorumdan sonra benim çok güzel olmuş demem sizin için birşey ifade etmez sanırım :))) ama gerçekten güzel olmuş

    YanıtlaSil
  19. sevgilerimle, sağolasın.. bencede kemerle daha güzel oldu bu..

    glsah, çok teşekkürler :))

    yildiz, çok merciiiii :))

    gulos, hemencecik koşup yorum yaptım canım sana :)

    iki dirhem bir çekirdek, hiç etmez mi aşkolsun :)) biz bloggerları bu güzel yorumlar motive ediyor :)) sağolasın :)

    YanıtlaSil
  20. çok güzel olmuş ellerine sağlık....
    darısı başıma yaaaa ben de dikmek istiyorum elbiseeee :)))

    YanıtlaSil
  21. baharcım çok güzel güle güle giy, üzerinde paralansın.2009 haziran sayısı varsa orada çok güzel bir kemer kalıbı vardı ondan dikebilirsin. ben de iki pantolon dikmek üzereyim kumaşlar yatmış beni bekliyorlar...

    YanıtlaSil
  22. ellerine sağlık kuzummm harikaaaaa

    YanıtlaSil
  23. Elleine sağlık güzelim güzel olmuş. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  24. Baharcm ellerine sağlık. Harika olmuş elbisen güzel günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
  25. Bahar'ım, şenliğim; sök mök olmuş işte. Başarmışsın. Gayet de iyi görünüyor. Başarın beni mutlu ediyor, kendi başarsızlıklarım sırasında geÇirdiğim cinnetleri düşününce de iyice saygı duyuyorum sabrına :) Öptüm..

    YanıtlaSil
  26. ELLERİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL HİÇ İLK DENEMEYE BENZEMİYOR:) BİDE ŞU DERGİLERDEN BEN KALIP ÇIKARABİLSEM :(((

    YanıtlaSil
  27. iyi günler çok güzel olmuş elbiseniz bende o sayıda kolsuz balon elbise var onu yaptım boyunu uzatıp kot kumaşından harika oldu şiddetle tavsiye ediyorum :)

    YanıtlaSil
  28. Ne güzel ne güzel :)
    Sunum fotolarıda harika.Güle güle giyin.

    YanıtlaSil
  29. harikasın bahar'cım... devamını sabırsızlıkla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  30. ernur, sağol canım, darısı başına artık :))

    serap, sağolasın. acaba o sayı varmı bende bir bakayım.

    çelebi74, sağolasın canımmm..

    sibel, çok teşekkürler :))

    saniye, çok teşekkürler canım. bebiş nasıl ?

    YanıtlaSil
  31. Gülen, bende sabrıma hayret ediyorum valla. kendimi geliştirdim demek :)) sağolasın :))

    ceylan, teşekürler canım. burdanın kalıpları değişti ya artık bende çok zorlanıyorum çok karışık geliyor.

    yeşil eşarp, hani nerde nerde elbiseyi merak ettim şimdi ... teşekkürler :)

    Emine incefidan, çoooooooooooooook teşekkürler :))

    yaseminkale, çok merciiiiii :))

    YanıtlaSil
  32. sen aştın kendini ne diyim sana bravo valla yakında terziliğe başlarsın artık

    YanıtlaSil
  33. evet memurluktan istifa etmenin zamanı yaklaşıyor :)) zaten bana göre değil bu işler :))

    YanıtlaSil
  34. arkadaşım slm harika olmuş elbisen keşke bende bilsemde dikebilsem belki öğrenirim birgün bu arada kermesimiz başladı senin yerinede gezicem eğlenicem sana kolay gelsin mutlu günler egeden bergamadan sevgiler aynur

    YanıtlaSil
  35. güzel günlerde giy. çok güzel olmuş elbise

    YanıtlaSil
  36. tebrik ederim çok başarılı;) ah ben de bir dikebilsem şöyle bişeyler..
    bale pozuna bayıldım:D ama şeye takıldım R harfi tam dişine gelmiş :))

    YanıtlaSil
  37. harika olmuş. oldukça zor bir modeli oldukça zor bir kumaşla denemişsin. eline sağlık.

    YanıtlaSil
  38. oooo baharcım tebrik ederim,gerçekten çok şık olmuş.bence düz renk yada minik çiçekli desen kumaşla da hoş olurdu.şaheserlerini bekliyorum..sevgiler canım

    YanıtlaSil
  39. şimdik canımn içi sen eski blogumda gece yarısı bizim eve girmeye çalışan arkadaşı kahraman eşimin nasıl kaçırdıgını okumamıssın anlaşılan:))))stop.
    sağolasın güzelim Allah hepimizin büyüklerine hayırlı uzun ömürler versin.
    böle dal gibi olunca giydigi de bi başka yaraşıyor insana tabii..ellerine kollarına sağlık gayetten güzel dikmişsin.

    YanıtlaSil
  40. daha ne kresayonlar göreceğizdir senden

    YanıtlaSil
  41. Aynur, canım bol bol gez benim yerime de çok özledim çoooook...

    Ada ve deniz, çok teşekkürler arkadaşım :))

    Bydg, sağolasın canım.. Haklısın ya pek komik olmuş ağzım fotoğrafta :))

    Fuska, sağolasın canım.. Ay ne biliim kolay zannettiydim ben :))

    Filiz, sağol canım. Elde bu kumaşım vardı yaparmıyım yapamaz mıyım bilemedim ama hafta sonu gidip tuniklik kumaş aldım :)

    Leyya, çok teşekkürler sevgili bayan iltifatına :)) bun bu atletik vücutla maymun gibi camdan cama atlarım eşin görmez bile beni :))

    Neval, bakalım canım bende kendimi merak ediyorum daha :))

    YanıtlaSil
  42. Baharcım ellerine sağlık ne güzel olmuş, dikiş konusunda gün geçtikçe ustalaşıyorsun tebrikler:)Geçen hafta Peşembeden Cumartesine Antep'teydim geliş sebebimiz biraz sıkıntılıydı o yüzden sana haber veremedim, öpüyorum canım:)

    YanıtlaSil
  43. Canım valla süper olmuş bravo ellerine sağlık. Ben genelde Burda alırım ama mayıs sayısını almamıştım. Bloglarda mayıs sayısı öyle övülüyorki inan pişman oldum almadığıma. Neyse siz ara ara diker gösterirsiniz modelleri :)

    YanıtlaSil
  44. Selmacığım, probleminiz inşallah hallolmuştur canım.. Görüşmek dileğiyle :)

    Bucanni, sağol varol canım. Bazen eski sayılar bulunuyor marketlerde. Dikişe meraklıysan al derim ben

    YanıtlaSil
  45. Ellerine sağlık Baharcım.Makineyi alıp bana gel dünyayı dikelim birlikte.

    YanıtlaSil
  46. Baharcığım blog temamı sormuşsun ya bilgisayarıma kaydettiğim resimlerden biri. Yani bilgisayarımda olan herhangi bir resmin boyutunu ayarlayıp kullanabiliyorum.Boyut 740*396 büyük olmasının nedeni sanırım şablonumdan kaynaklı.

    YanıtlaSil
  47. ama ben çatladım şimdi :) bana da öğret bahaarrr :)

    YanıtlaSil
  48. ohooooo!!! ilk diktiğin böyle olursa işimiz var senle ;DDD
    ellerine sağlık canım arkadaşım, çok yakışmış ;D

    YanıtlaSil
  49. bahar arkadaşım maşallah ne kadar güzel dikmişsin darısı banaa :)

    kapalı insanlar olunca giyim problem açıkcası ama bu şekilde bir beceri olupta değerlendirmek gerekirdi tebrik ediyorum.. güle güle giyin inşallah..

    YanıtlaSil
  50. Harika olmus ellerine saglik! ;)

    YanıtlaSil
  51. çok güzel olmuş ellerine emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  52. çok güzel olmuş ellerine emeğine sağlık :) yan dikişerde çizgi takibi yapılmalı bana ustam öyle öğretti çizgili ve desen takibi olan kumaşlara dikkat etmeli

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk