16 Haziran 2010 Çarşamba

Evin Yeni Üyesi, Dikiş Makinam ve İşte Büyük Sırrım :))

İşte evimizin yeni üyesi Fıstık. Hala bizden epey korkmakta olduğu için daha alışamadı. Herhalde biraz zaman geçmesi gerekecek. Yinede evin içinde farklı bir hava oldu ama ben durumuna hala üzülmekteyim.
Gelelim 2. konumuza. :)) Dikiş makinam bozuldu ve sabah tamirciye doğru yol aldı. Sanırım mekiği kırıldı ve yatak yerinde bir problem var.
Bu arada bir ara konu olarak sevgili Fuska'nın uyarısıyla benim ve birçok arkadaşımın bloglarını olduğu gibi kopyalayan bir site daha gördüm. Bu iş iyice kabak tadı vermeye başladı ve canım çok sıkıldı. Yorum yazamıyorum sanırım yorum kısmını kapatmışlar. Birde utanmadan "İnternetten Alıntıdır" yazmışlar. Şuna "İnternetten Çalıntıdır" desene sen. Kopyala yapıştır. Ne güzel iş.... Bu utanmaz site:
http://dantelorguhobi.blogspot.com/
Hadi bunuda kopyalayıp yayınlayın utanmaz reziller ....

Çok sinirlendik biraz sakinleşelim değil mi :)İşte büyük sırrım... Tatatataaaaa... Dikişteki yeni yardımcım Ahmet Kaan. Kalıp çıkarmada bana yardım ediyor artık. Yakında teyel falan öğreteyim de angarya işler bana kalmasın değil mi :)) İğne topluyor, mulaj kağıdını iğneliyor, getir götür yapıyor... Çırağı buldum ben :))

19 yorum:

  1. yeni aile üyeniz hoş gelmiş aranıza canım. dayanamadı hızına makina bile. inşallah en kısa zamanda yapılır. O çalıntı sitesini dün bende gördüm bydg'ninde nerdeyse bütün yazılarını kopyalamışlar. Merak ediyorum bu yazınıda alacaklar mı kendileri hakkında ki olumsuz yazıya rağmen.

    YanıtlaSil
  2. dikkat edelim de cigrak ustasini gecmesin hehe :)

    sevgiler aysenur

    YanıtlaSil
  3. Antebin Faruk Saracı neden olmasın...

    YanıtlaSil
  4. yazıları rss ile otomatik cekiyorlar kopyala yapıştırla uğraşmıyorlar. Blog blog kim ne yazmış diye okumaya vakitleri yok o ahlaksızların

    YanıtlaSil
  5. ay canım benim valla o sayfanın yazarlarına kızgınım ne yapacağıma da bilmiyorum ama şansımı deneyeceğim bir bakalım!

    fıstığınız çok tatlı.. bizim mavişi hatırlattı bana.. sağlıklı uzun bir ömrü olsun.. size alışınca yalnız bırakmayın ama ilgi isterler, konuşacaksın ve uzun süre yalnız bırakmayacaksın!

    yardımcına gelince kaç para veriyorsun ben iki katını veriyorum.. ahmet kaan.. duy sesimi.. istanbuldan teklif geldi sana.. iki katı iki... :))

    YanıtlaSil
  6. kuşunuz hayırlı olsun evin neşesi oluyorlar evet, tecrübelerime dayanarak söyleyeyim, alışmasını beklemeyin daha küçük olduğu için ürkücektir ama siz elinizi kafesin içersine koyarak elinizin sıcaklığına alışmasını sağlayın, daha çabuk alıştığını görüceksiniz..

    ben artık bu insanlara hırsız değilde arsız diyorum, arsızlık boyutuna vardı yaptıkları çünki..

    çırağında çok tatlıymışş, banada usatyı geçicek gibi bi izlenim uyandı.. ;)

    YanıtlaSil
  7. her eve lazım yardımcından:)Eşimle ilgili hain planlar aklıma geldi senin çırağı görünce:))tabi uygulayamam bu planları ya denemek de yarar var:) benim şekerle aynıymış.sanırım daha yavru şimdiden çok ilgilenirsen ele de gelir konuşur da.muhabbet kuşu forumları var incelersen çok faydalanırsın ,hem de onu en iyi şartlarda beslemeyi öğrenirsin.Ben de acıyorum ama bunlar artık ana vatanlarından koparılıp gelmiyorlar ,bizzat üretilip satılıyorlar ve Türkiye'nin doğal ortamı onlar için değil.bu yüzden onları pet shoplarda görmek beni daha çok üzüyor.İyi bakılacakları evleri olsun istiyorum ve bu işi gerçekten iyi yapanlar var ama bazıları çocuklarına eğlence aracı olarak alıp hayvana resmen işkence ediyorlar.Neyse siz zaten onu almamışsınız dışarının çetin şartlarından kurtarmışsınız.Umarım çabuk alışırsınız:)

    YanıtlaSil
  8. yeni üyeniz çok şeker :)
    makinen inş en kısa zamanda tamir olur...
    yeni çırağına maşşallah :)
    darısı benim çırakların başına, bakalım benimkiler büyüyünce yardım edeceklermi :))

    YanıtlaSil
  9. aa kıskandım ama benim oğlum daha 4 yaşında... neyse ben şimdiden vereyim makası eline :))) alışsın dimi ama

    YanıtlaSil
  10. Dakikadanönce, haklısın galiba ben dayandım o dayanamadı :)) teşekkürler canım.

    Ayşenur, valla atalarımız boşuna dememiş boynuz kulağı geçer diye :)) teşekkürler..

    Elzemhobby, canım komşum , evet evet onu kreatör olarak yetiştireyim ben o çizer ben dikerim :))

    Arzuco, umarım şikayet ettiğimiz yerden bir sonuç alırız ne diyeyim Allah cezalarını versin..

    Çelebim, gündüzleri mecbur yalnız kalıyor ama gelir gelmez oturduğumuz yere alıyorum. pek bi fena ısırıyor elime alınca ama alışır umarım. Çırağı zor buldum valla kimselere kaptırmam bonservisi benim elimde :))

    Narish, çok teşekkürler canım bakalım acayip ürküyor şimdilik ama birbirimize alışacağız zamanla :) hırsızlık konusunda Allahından bulsunlar diyorum, çırağım için de çelenklerinizi kreşe yollamanızı rica ediyorum havası olur :))

    kedicibaşı, canım evde çoluk çocuk eş dost ne varsa kullanacasın benden tavsiye :))kuş içinde elimizden gelen özeni gösteriyoruz inşallah alışır.

    ernur,
    teşekkürler,
    amin,
    barekallah,
    inşallah seninkilerde sana yardım ederler :))


    hepinize çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  11. biz de eskiden kuş beslemiştik evde,bakımına dikkat ettikten sonra problem olmuyor ama tüyleri yine de rahatsız edebiliyor bazen.evde hayvan beslemek güzel tabi,ama ölünce ailenin bir üyesi ölmüş gibi oluyor,çok üzülüyor insan.
    baharcım çırağın pek marifetliymiş,bakarsın bir gün usta bile olur:))
    umarım makinan tez zamanda iyileşir,birbirinize kavuşursunuz:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. filizciğim, bizde baslemiştik bir aralar bekarken, epeyde yaşamıştı. çırağım süper ötesi zaten :)) makinama inşallah kısa zamana kavuşurum :)

    YanıtlaSil
  13. iki dirhem bi çekirdek , canım bunları şimdiden alıştırmak lazım bizimki 6 yaşında artık yardım edebiliyor :)

    YanıtlaSil
  14. bAHARCIM YENİ ÜYENİZ KAANA ARKADAŞ OLUR AMA ONA ASIL BİR ARKADAŞ LAZIM SEVİMLİ BİR KIZ KARDEŞ,ÜSTELİK SEN BÖYLE GÜZEL ELBİSELER DİKERKEN...
    HIRSIZ BLOGA BENDE BAKAYIM GALİBA BENİMDE YAZILARIM VAR...SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  15. BAK ŞİMDİ VERDİĞİN LİNKE GİTTİM BAŞROLLERDE BENİM YAZILAR HEMDE HEPSİNİ ALMIŞ SANANE BENİM AİLEMDEN AMA BU ŞEREFSİZLERE HADDİNİ BİLDİRMEK LAZIM...YİNE ŞİKAYETE GİDİYORUM LÜTFEN SENDE GİT...SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  16. tülinciğim valla yerden göğe kadar haklısın ne diyeyim :)
    çok adi insanlar bunlar birde kendilerini aklıyorlar güya alıntıdır diyerek

    YanıtlaSil
  17. harika bir yardımcınız var ,darısı benim başıma ,

    evdeki yeni üyenize çok sevindim ,bizimde kedimiz vardı ,hayvanlar çocukların hayatına çok şey katıyor,
    emek hırsızlarının verdiği sıkıntıya ayrıca çok üzüldüm ,sevgiler

    YanıtlaSil
  18. bu yakışıklı çırakla sırtın yere gelmez artık.

    YanıtlaSil
  19. Baharcım ya öncelikle bişi diycem bu temana alışamadım güzelim, önceki daha güzeldi sanki cıvıl cıvıl...

    Yardımcını kocaman öpüyorum canım her eve lazım dimi :D, Fıstık tam tam fıstıkmış çok sevimli, Sevgiler güzelim. Kolay gelsin....

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk