11 Mart 2015 Çarşamba

Etekti Yelek Oldu... Bir Dönüşüm Hikayesi..

 Selamlar herkese.. 1 hafta 10 gündür mide ağrısından migrene oradan grip ve ses kısılması kadar değişen yelpazede hastalıklarla boğuşmakla beraber, hafta sonu yatılı gelen misafirimizin ricasını kıramadım ve artık tesettüre girdiği için giyemediğini eteğini yelek yaptım.
 Eteğin önce astarını söktüm, bel bandı ve fermuarını çıkardım. Bütün dikişleri söktüm. Eteğin arkasından yeleğin arka kısmını ön parçalarından da ön kısmını boyu yettiğince kestim.
 Tabii ki yeleğimizin boyunu biraz daha uzatmak istiyorduk. İçindeki lacivert tonuna uygun kumaş buldum ve yeleğin etek boyunca şerit geçtim. Yaka ve kollarda gizli biye dikişi kullandım.
Önünü kapamak içinde 3 adet kopça kullandım. Böylece bizim de muhteşem bir geri dönüşüm yeleğimiz oldu.
Bolll dikişli mutlu günler herkese :)

24 yorum:

  1. Ne beceriklisiniz maş. darısı başıma:) Çok güzel olmuş.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Çok mutlu oldum :)

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun baharcım bu seneki grip keçi gribiymiş gitmek bilmiyor...Çok güzel olmuş dikmek kadar güzel birşey yok ellerine sağlık...Çantamı ilginç bulmuşsun diğer çantalarada bakmalısın o zaman...http://tatesal.blogspot.com.tr/search/label/%C3%96RD%C3%9C%C4%9E%C3%9CM%20%C3%87ANTALAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen bakmaya geliyorum canım. Evet çok zor geçiyor daha da geçmedi bu hastalık

      Sil
  3. Çok da güzel olmuş, güle güle giysin arkadaşınız :)
    Başlıkta ufak bir harf hatası var, uyarmak istedim ;)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen düzelttim uyarı ve güzel yorumunuz için çok teşekkürler :)

      Sil
  4. Gerçekten harika bir geri dönüşüm olmuş bayıldım yeleğe.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende inanamadım sonuca aslında sevgili Hasret :) çok teşekkürler :)

      Sil
  5. geçmiş olsun canım bende nerelerde bu Bahar diye merak ediyordum marifetlerini sabırsızlıkla bekliyorumhttp://yasmininrenklidunyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Bu kumaş zaten bu yelek olsun diye üretilmiş bence :) Çok güzel olmuş. Bu arada geçmişler olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kıyamadım kumaşı atmaya iyi oldu böyle :) çok teşekkürler Nurten hanım :)

      Sil
  7. değişim harika olmuş,güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  8. Baharcım dönüşü muhteşem olmuş ellerine sağlık canım.Bende de var ama ne zaman dönüş yapacaklar bilmiyorum.Kısmet diyelim Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısmetli olanlar dönüşüyor olmayanlar çöpü boyluyor bizde de :) çok teşekkürler canım benim

      Sil
  9. Güzel bir dönüşüm olmuş ellerine sağlık. Bu sıralar hastalıklar her yerde biri bitiyor biri başlıyor. Sana da çok geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle oldu bende de :) çok teşekkürler güzel arkadaşım :)

      Sil
  10. çok hoş bir dönüşüm olmuş, ellerine sağlık canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın canım, bende beğendim ortaya çıkanı :)

      Sil
  11. harika bir çalışma olmuş . ayrıca bayıldım :)))

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel olmuş:))) zevkli bir çalışma...
    Ben de beklerim sayfama sizi...
    fulyapimlezzetler.blogspot.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Videolu anlatirmisiniz bu kesimi

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk