16 Aralık 2013 Pazartesi

2 Metre Kurbağalı Kumaşla Dikilenler :)

Bu sevimli mi sevimli kumaşım canım arkadaşım Nilgün'den hediye gelmişti bana. Ne zamandır dolapta duruyordu açıkçası kesmeye de kıyamıyordum, ama nereye kadar deyip vurdum makası ve bir sürü güzellik çıktı meydana. İlki Pınar'a yelekti. Kalıbı Burda'nın 12/2013 yani son sayısından çıkardım.Kol ve yaka gibi gereksiz detaylara girmedim :) İçinde kapitone var ve ince triko ile astarlı. Tam kışlık oldu yani
Bu eski etiketim, yenisi aşağıdaki fotoğraflarda :)
Kenarlarını zigzak dikişle geçtim.
Spnra baktım epeyce bir kumaş var ben bundan bir bebek takımı çıkarayım dedim, başladım kesmeye. İlki alt açma ve yastığı. Çift taraflı ve içinde polar var alt açmanın. Yastığının içinde de bir iç yastık var ve o da boncuk elyaf dolgulu.
Gerektiğinde yıkanabilmesi için kılıf fermuarlı
Ta taaam işte yeni etiketim. Yekta Etiketten :)
Ivız zıvır taşıma çantası.. Saplarını biraz uzun yaptım gerektiğinde bebek kucaktayken kola takmak için.
Bu da polarla astarlı battaniyesi.
Toplu görünüş
Paket hali :)
Dikmek isteyenler ya da ben dikemem ama buna sahip olmak istiyorum diyenler için ölçüleri
Battaniye yaklaşık 1*1 mt
Alt Açma 65*50 cm Yastığı 35*25 cm
Çanta 40*42
Yelek Pınar'ın :)

33 yorum:

  1. Nasılda verimli bir kumaşmış öyle. Dik dik bitmemiş. Pınar'ın yelek süper güzel günlerde kullansın cimcime :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle oldu Aycan hanım çok teşekkrüler :)

      Sil
  2. süper olmuş hem ürünler hem etiket :)

    YanıtlaSil
  3. Ama çok hoş şeyler bunlar...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama :) Teşekkür ederim Ebru hanım :)

      Sil
  4. emeğine sağlık ellerin dert görmesin ne güzel şeyler bunlar...hepsine bayıldım

    YanıtlaSil
  5. ne bereketli bir kumaşmış:)yaptıklarınız çok hoş elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Kumaş ne şirinmiş öyle :))
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şirin çok :) Teşekkür ederim sade heceler :)

      Sil
  7. Harika olmuş, çok seviyorum böyle sevimli desenleri, elinize sağlık. Etiketiniz de çok hoş gerçekten. Penye dikişinde zigzag dikiş çok güzel bir çözüm. Kime nasip olacaksa güzel günlerde kullanılsın;).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim gooogoook. Bende bu desenlere bayılıyorum ama her zaman bulunmuyor buralarda

      Sil
  8. Çok çok güzel olmuşlar yaa :) Bayıldıım

    YanıtlaSil
  9. Sevimli. Bu arada etiketler watermark mı? Anlamadım.:) Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Bahçeperisi geç cevap verdiğim için özür dilerim :( etiketimi Yekta Etikette yaptırdım. Facebook adresi
      https://www.facebook.com/yektaetiket

      Sil
  10. ne bereketli kumaşmış ya, hem şu şirinliğe bak!!

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık çok güzel olmuş.Ben de bir yeğen bekliyorum..Harika ilham kaynağı oldu sevgilerr..))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikmece; ne güzel fikir verebildiysem :) Teşekkür ederim

      Sil
  12. Hepsi çoook güzel olmuşlar.Elinize sağlık.Etikette çok havalı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sahici herşey :) Etiketimi bende çok sevdim :)

      Sil
  13. çok güzel olmuş bayıldım emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  14. Hepsi harika olmuş baharcım.etiketin ise hani ne derler, yıkılıyooo:) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Fatma hanımcım :) etiket olayını çok seviyorum :)

      Sil
  15. ne bereketli kumaşmış:)bi sürü şey yapmışsın maşallah
    kumaşa bayıldım,pijama takımı da güzel olurdu bundan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pijama takımı bir dahaki yazıda sevgili dikiş kutusu :) yeni bir dikişsever blogger görmek güzel :)

      Sil
    2. teşekkur ederım cok naziksiniz:)

      Sil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk