27 Aralık 2013 Cuma

2013'te Neler Yapmışım Hızlı Göz Atma :)

Geçen sene de yani 2012 için aynı çalışmadan yapmıştım. Onu incelemek isteyenler için tık tık..
Bu sene de bakalım özetle neler yapmışım :)
Yılın açılışını ocak ayında ilk bu takımla yapmışım. 3 takım halinde dikilip sahiplerine doğru yola çıkmışlar :)

Şubat ayı oldukça sakin geçmiş :) Kendime diktiğim yelek şubatın favorisi.
Transformers aplikeli swaet bütün sene boyunca Ahmet'in sırtından çıkarmadığı bir çalışma oldu. Mart ayının en başarılı çalışması :)
Nisan ayı dikiş açısından verimsiz geçse de Pınar'a harika bir doğum günü yapmıştık.
Mayıs ayında havalar ısınmaya başladıkça benimde dikiş iştahım kabarmış. Cupcake li elbise Mayıs ayı seçimim
Haziran ayında ise bu sevimli runneri annem için dikmişim
Temmuz ayı da dikiş açısından verimli görünüyor.
Ağustos ayı Ramazan bayram memleket derken yazısız geçirilmiş.
Eylül ayında diktiğim bu tuniği havalar soğuyana kadar üzerimden çıkarmadım desem yeridir.
Ekim ayında epeyce keçelerle haşır neşir olmuşum. Oyununu oynayıp ta angry birds karakterini sevmeyen çocuk yoktur herhalde. Angry birds yamaları ekim ayının favori işi.
Kasım ayı bu sene benim için hüzün ayı oldu. Dedem vefat etti, cenazesine yetişememek te benim için ayrı bir hüzün kaynağı oldu. Rabbim tüm ölmüşlerimize rahmet eylesin inşallah.
Kasım ayında arkadaşımın verdiği mutfak perdesini biçip ona bir takım çıkarmıştım. Bu da kasımın favori işi.
Son olarak ta bu sevimli takım aralık ayının favori işi oldu benim açımdan.
Herkese mutlu musmutlu bir yıl diliyorum. Bu arada bugün cuma olduğu için herkesin cuması mübarek olsun.

21 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel, renk seçimlerine bayılıyorum zaten. Ama favorim tunik, çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nebihancığım :) Çok ta rahat bir tunik oldu o zaten :)

      Sil
  2. Dedenizin nezdinde tüm ölmüşlerimize bir kez daha fatihalar okuyalım, onları hatırlayalım, ne güzel olur.
    Allah rahmet etsin hepsine...

    Hem çalışan hem diken hem giyen hem de satış yapan hanımlara bayılırım!
    Siz de bunlardan birisiniz, maşallah size:)
    Hepsi çok hoş.
    Anneniz için dikilen runner çok hoş.
    Diğerleri de pek tabi öyleler;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyza hanım; amin Rabbim onlara merhametiyle muamele etsin.
      Runner için biraz kafa yordum herkeste olan birşeyler olmasın diye ve sonuç beni de oldukça memnun etti.
      Güzel yorumunuz ve ziyaretiniz için çok teşekkürler :)

      Sil
  3. ellerine sağlık hepsi birbirinden güzel şeyler dikmişsin marifetlisin bacım.... ne desek az ama benim gözüm çocuklara diktiğin atletlerde kaldı yaka oyuntusunu dikemiyorum kıskandım valla....ama hepsi harika maşallah diyelim nazar değmesin...verimli bir yıl olmuş senin için inşallah 2014 daha verimli daha güzel olur senin için şimdiden mutlu ve bol dikişli bir yıl olması dileğiyle.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hülyacığım inanır mısın akşam Ahmet'e bir sweat diktim yakayı tam dört kere söküp diktim.. En sonunda yakayı kestim elastik bit penye keamştan yaka bandı dikerek bitirdim.maalesef kalıp olmazsa yaka işlerinde pek başarılı değilim.. bahsettiğin atletlerin yakalarını direkt çevirip çift iğne ile dikmiştim. Kumaş ta atmıyorsa en kestirme çözüm bu.
      Bende sana 2014 te bol dikişli ve huzur dolu günler diliyorum :)

      Sil
    2. işte bende tamda orda sıkıntı yaşıyorum yakayı kesip kıvırma olayı beni deli ediyor ağzı bir yere eğildimi şeytan altan altan dürtüyor....kalıp olmadan dikiş dikenler varya bayılıyorum bitiyorum onlara ya tecrübe işi yada yetenek bilemedim valla

      Sil
  4. Hepsi çok güzel olmuş..Ama favorim tunik oldu:) Bayıldım çok ta yakışmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Tunik çok kullanışlı olmuştu. asıl kalıp burda dergisinden ama çok hafif bir oynama yapmıştım üzerinde

      Sil
  5. Baharcım seni tanıdığımdan beri takibindeyim,harika çalışmalara imza atıyorsun tebrikler...

    YanıtlaSil
  6. maşallah hepsi birbirinden güzel.inşaAllah,2014 seneside senin için gönlünce dikiş dikebileceğin bir yıl olur.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Hepsi birbirinden güZel. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Bereketli güzel bir yıl olmuş,
    Aynı performansı önümüzdeki yıl içinde beklyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkürler inşallah bu yıl daha bereketli geçer :)

      Sil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk