24 Aralık 2013 Salı

Kumaş Alma(ma)lı(mı)yım :)

 Epey zamandır kumaş almıyordum, hem kendimi tutuyordum hemde kumaşçılarda çokta istediğim gibi kumaş denk gelmiyordu. Bulduğum zamanlarda amaaan bunla ne dikeyim ki diyerek kendimi yatıştırıyordum. Evdeki kumaş dağında da gözle görülür bir azalma meydana geldi diktikçe. Ama bazende öyle bir kapılıyorum ki Baykumaşın sitesinde bu kumaşları görünce açıkçası dayanamadım. Bu tarz desenleri bulmak burada neredeyse imkansız hazır bulmuşken kaçırma dedim kendi kendime :) Şimdi bunlardan neler yapmayı planlıyorum yazayım ama sizinde görüşlerinizi alırsam çok memnun olurum. Aldığım grup tamamen pamuklu kumaş. Çok güzel yastık kılıfı olur ama ben bunları yastık kılıfında  heba etmek istemiyorum :)
1- Ahmet'e pijama altı olacak
2-3-4- ve 5 Pınar'a pijama ya da elbise olacak kısmetse
6 numarayı Ahmet te çok beğendi artık ona bişiler düşüneceğiz :)
Bu grup ta aldıklarımın yanında hediye gelenler
1- Pamuklu mürdüm rengi kumaş.aplikelerle falan kırlent mi olsa ki
2- Pamuk saten askeri yeşil kumaş. Anneme uzun ceket diktirilecek.
3- Araları simli tül. Pınar'a güzel kabarık bir etek olabilir.
4- Kelebekli krep kumaş. Pınar'a kolsuz yazlık bluz olabilir.
5- Pamuk saten. Pınar'a kapri ve küçük bir yelek çıkabilir.
6- Neon pembe pamuklu. Biraz siyah tülle harika bir parti elbisesi olur. Tabi partiden partiye koştığumuz için oldukça gerekli :)
7- Harika krep kumaş. Ah az daha fazla olaymış harika bir bluz olurmuş. Ama kolsuz bir bluz çıkacak kadar var.
Kumaşların bir kısmı hala sitede mevcut. Satın almak isteyenler tıklayabilir :)

35 yorum:

  1. çok güzel desenler seçmişsin canım, 2,3 ve 4'e de bayıldım! yoo yoo almamalıyım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bende bayılarak aldım artık almamalıyım, zira kumaş tepesinin rakımı eski seviyesine ulaştı :)

      Sil
  2. Hep ufaklıklara mı dikiyorsunuz Bahar Hanım?
    Kendinize fırsat kalmıyor mu bücürlerden? :)
    İlk gruptaki pamuklular harika.
    Pamuklu kumaş her zaman favorim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız Beyza hanım, kendime zümrüt yeşili bir kumaş almıştım onu mu ilk sıraya koysam acaba :) Uzun süre penye diktim yeniden pamuklulara dönüş zamanı :)

      Sil
  3. Bende her kumaş pazarına giderken ve pazara girerken aynı kelimeleri söylerim, sadece bakacağım
    Daha pazara girip ilk kumaş tezgahlarını görünce bu sözüm aklıma bile gelmez. Sonra pazar çıkışında bir bakarım ellerim kollarım dolu zor taşıyorum.
    Ah ah ne olacak bu dikişseverlerin hali dikemesekte evleri kumaş dolduruyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz aynıyız demekki :) Sanki o an onu almasak bir daha ömür boyu öyle bir kumaş göremeyip dizlerimizi döveceğiz :)

      Sil
  4. Bu arada kumaşların çok güzel eminim güzel parçalar çıkacak ortaya

    YanıtlaSil
  5. Çok kıskandım çooo, özellikle ilk gruptakileri, özellikle baykuşlu, ceylanlı, leylekliyi :) Bence de ilk gruptan çocuklara pek çok şey olabilir :) Güle güle dikin ve kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili Esen.. kıskanmayın sizde alın :)

      Sil
  6. Kumaş almamak olur mu hiç, evi doldursak da yine alırız biz :) Allah sana güç kuvvet bol da vakit versin hepsini dik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten ya kimi ayakkabı çanta kıyafet alır bizde kumaş doldururuz :) Aminnnn inşallah bileğim tez zamanda iyileşsin de dikeyim hepsini :)

      Sil
  7. Ama bunlara da dayanılmaz kiii :)

    YanıtlaSil
  8. Çok şeker kumaşlar. Eminim dikilince daha da güzel olacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook :) bakalım artık sırasıyla dikilecekler :)

      Sil
  9. kumaş ve ayakkabı dayanamadığım şeyler :) ilk gruptakileri çok beğendim, geçen gittiğimde bakırköyde bulamadım böyle kumaşlar özellikle arabalı aradım. iyi fikir verdin bana :)) belki baykumaşta vardır birde oraya bakayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arabalıdan vardı sanırım daha, kumaşın yeri de çok güzel. Ama içimde kaldı İstanbuldaki pazarlara uzun zamandır gidemiyorum, İstanbuldayken Fatih ve Kadıköy pazarlarından alıyordum genelde

      Sil
  10. amanınnnn hemen bu siteye bakmalıyım,o baykuşlu kumastan istiyorummmmm!Baharcım olur da bulamazsam ve sen dikmekten vazgecersen bu kumasa talibim:)boyle de çingenelik yaparım yani:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söz konusu kumaş ise her şey yapılabilir :) bebek kumaşı kategorisinde bu kumaşların çoğu inceleyebilirsin

      Sil
  11. Ohhhh mis gibi kumaş kokuları alıyorum :)) bunlar ne güzellik böyle bunlara kıyılmazki çerçevelettir duvara as dimi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Kalan kısımlarından duvar panosu mu yapsam acaba :)

      Sil
  12. Ayyy kanıma girme Bahaaar, evde yer kalmadııı daha yeni 135 çile yün siparişi verdim, bakalım onları nereye sığdıracağım :) Ama çok güzel kumaşlar bulmuşsun aklım kalmadı da değil ama yok almayacağım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banu abla valla facebook ta gördüm aldığın ipleri ne yapacaksın çok merak ediyorum koca bir dağ kadar var sanırım :) Şimdi bu kumaşlar alınmaz mıydı ama değil mi yaaa şunların şirinliklerine bak :)

      Sil
  13. Kumaş görüldüğü her yerde alınır alınmazsa zaten rüyalara girer insanı uyutmaz vallahi :)) Hepsi çok güzel özellikle yıldızlı ve kelebekli olanlara bayıldım :)) Neler çıkacak merak ediyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi Aycan hanım :) aklımda duracağına dolabımda dursun :)

      Sil
  14. Kumaşlar çok hoş.
    Elindekileri bitirip yenilerini alsan daha iyi duruyor. Ben dikmesem bile bazen kumaş alıyorum. Sarı -siyah yuvarlak siz de güzel durur. Bence kolsuz bluz yapıp üstüne siyah ceketle değerlendirebilirsin. Yine de sen bilirsin. İzmir'den sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba biraz almasam iyi olacak sevgili Bahçe Perisi. Sarı siyah kumaş için aynı şeyleri düşünmüşüz :) İzmir'e güzel Ege'me kucak dolusu sevgiler

      Sil
  15. çok hoş kumaşlar,bence de alma artık bunları bi erit:) aynı dertten ben de muzdaribim,bi sürü kumaş var dıkılecek ama hala kumaş almada gözum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Hobi severlerin ortak noktası malzeme depolama :)

      Sil
  16. bayıldım bunları bende gördüm baykumaşta ama daha hiç alışveriş yapmadım.hediyedemi gönderiyolar anlamadım aldıklarının yanında.öyleyse çok iyi
    .999

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım almıştım ilk fotoğraftakileri diğerleri hediye geldi :)

      Sil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk