2 Aralık 2013 Pazartesi

Örgü Mini Panço...


Uzun zamandır örgü örmüyordum. Dikiş çok zevkli ancak döküntüsü çok fazla ve eğer çocuklar uyanıksa makineyi açmak imkansız oluyor bazen. Bir arkadaşımın isteği üzerine hadi bakalım dedim akşamları şöyle çocukların yanında otururken elime bir örgü alayım ve bu mini pançoyu ördüm.

 Daha önce nasıl yapıldığını anlatmıştım. Öğrenmek isteyenler buraya tıklayınız.
Bu arada kendisine mutfak takımı diktiğim arkadaşım bana English Home'dan bu hediyeleri yollamış. Çok sevindim çok mahçup oldum... Kendisine çok çok teşekkür ediyorum buradan da canım arkadaşım :)

28 yorum:

  1. çok şık olmuş ellerine sağlık :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş.Ayrıca sizede çok yakışmış Güle güle kullanın inşaALLAH

    YanıtlaSil
  3. Nasıl ördünüz acaba tarif eder misiniz? Fincan setiniz çok güzel güle güle kullanın inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://baharinelleri.blogspot.com/2010/01/scack-boyunlugum-cok-sevdim-bunu.html
      burada anlatımı var sevgili Serpil, teşekkür ederim ;)

      Sil
  4. Yakışmış arkadaşıma maşaAllah canısı..sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir panço olmuş cidden, emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş baharcım.ellerine sağlık. İyi günlerde giy.hediyelerinide güzel günlerde kullan.sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Eline sağlık, çok şık durmuş. Pelerin gibi ve kırmızı nasıl sevmeyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nebihan tam senlik değil mi :) Teşekkür ederim

      Sil
  8. Çok güzel bende istiyorum ama fırsat yok dersler ödevler yemek ne zaman yatma vakti geliyor anlamıyorum. Ama sizinki çok şık olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aycan hanım çok zor değil kalın şiş ve ip olduğu için çok uzun sürmüyor.. İşleriniz hafifleyince deneyin derim. Sevgiler :)

      Sil
  9. Baharcım sağlıkla kullan bayıldığım bir renkle çok kullanışlı bir boyunluk -panço adı her ne olursa işe çok yarıyor:)
    Minik fıstık büyümüş Maşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın Haticeciğim; dünyaya gelen büyüyor işte :) Sevgiler çokça :)

      Sil
  10. Amanın pançonu sevsinler :) Ne tatlı olmuş öyle, eline sağlık, bak şimdi örgüye heveslendirdin beni, yani en zayıf olduğum konuya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama şimdi bu da yapılmayacak gibi değil kiiiii :)))) Teşekkür ederim, en kısa zamanda sizde yapın derim :)

      Sil
  11. bu boyunluk modeli ilk dialog kurduğumuz zamanların ikonu bana göre :) batik desenlisini örmüştüm hala düğmeleri dikilecek kutusunda bekliyor biliyormusun :) bu sene başarayımda bari kullanayım dimi :)

    seni seviyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim :))) hadi bakalım bu sene düğmesini dik kullan artık bekliyorum ona göre :)

      Sil
  12. çok asil durmuş Bahar ,kırmızı da çok yakışmış,süt lü çay takımınla beraber keyifli anların olsun ,hiç böyle servislerle çay içmedim .kıskanıp alabilirim :)tamamen keyif olsun diye :))

    hepsini güzel günlerde kullan inşaallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Çiğdemciğim :) hemen kıskanıp al derim ben, arada keyif yapmak iyi geliyor :)

      Sil
  13. Modeli de, rengi de çok güzel.Güle güle giyin :)

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk