9 Aralık 2013 Pazartesi

Baykumaş Kumaşlarıyla Dikilenler


 Taşınma işleri esnasında Baykumaş'tan benim için küçük bir hazine değerinde olan kumaş paketimi almıştım. Fotoğraflamak için kolisinden çıkarıp aynı şekilde yerleştirmiştim çünkü o hengamede vakit ayıramadım. Şimdi her şey yerli yerine oturduğu için bu cici kumaşların bir kısmıyla ilgilendim. İlki bu 1 metrelik penye kumaş. Bir body min gazete üzerine kalıbını çıkarttım. Bunlarda hep aynı kalıbı kullanarak kesiyorum. Boğazı tamamen pratik kesildi.

 1 Metre kumaştan uzun kollu çıkmıyor o yüzden kurtarıcı beyaz penyeden kol eklendi. Giyince üst üste giyilmiş gibi hoş bir hava verdi.
 Bu da yarım metrelik bir kumaştı. Pınarcık'a body kestim bundanda.
 Malum soğuklar başladı bizim bodyler hemen boğazlı olmaya başladı :)
 Bu da çok ilginç baskılı bir kumaş. Baskıyı denk getirirseniz silüeti ince gösteriyor. Bunun bir adı vardı ama şimdi hatırlayamadım. Bilen varsa yazsın lütfen :) Bele gelen kısmını desenin incelen yerine denk getirirseniz optik olarak daha zayıf duruyorsunuz.

Ürünlerimin alamet-i farikası :) Soranlar için toplu cevap; Etiketlerimi Yekta Etikette yaptırıyorum :)

25 yorum:

  1. Morlu bluzun rengi çok güzel. İnce gösteriyor dediğini de çok beğendim. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ebru hanım ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için :)

      Sil
  2. Baharcım hepsi birbirinden güzel olmuş,ellerine sağlık.yaka kesmeyi,dikmeyi malesef pek beceremiyorum.sen nasıl yapıyorsun?bir de penyeleri dikmek için özel ayağı mı var makinenin merak ettim..

    şu etiket olayına ben de girmeliyim bu arada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Filizciğim :) Canım bunlar penye olduğu için yaka çevirmek daha kolay. Bazılarını direkt çevirip dikiyorum, en alttaki öyle mesela. Diğerlerini boğazlı yaptığım için bogaz parçası diktim. Bazen de kendi kumaşından biye dikiyorum. Kumaşın cinsine göre zamanla alışıyorsun. Ama esnemeyen kumaşlarda verev parça dikip içe kıvırmak en çok kullanılanı. Karışık mı oldu bilmem ama umarım yardımcı olmuştur.

      Sil
  3. Umarım senin başına aynısı gelmez. Baykumaşdan gelen ve morluya benzer başka bir penyede renk atması, pamuklanma gibi şeyler yaşadım. Hatta daha kötüsünü hiç yaşamamıştım diyebilirim. Emeğime yazık olacak diye morluyu da dikemiyorum çünkü kumaşları benziyor. Biliyorum çünkü bir sürü kumaş almıştım, morlu da var bende:) Yıkanınca bozulursa yaz da hiç emek çekmeyeyim lütfen.Ayrıca bozulmasını da istemem, sonuçta emek var. Güle güle giyilsin hepsi de. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nurten hanım. Ben bunu bir yıkayıp deneyeyim bakalım nasıl sonuç verecek. O zaman sizi de bilgilendiririm olur mu? Yeri çok güzeldi penyelerin inşallah renk atmaz.

      Sil
  4. Çok güzel olmuşlar güzel günlerde kullanın :))

    YanıtlaSil
  5. Ellerine emeğine sağlık. Çok güzel olmuşlar. Güzel günlerde kullanın. :)

    YanıtlaSil
  6. birgün beni de elinde şekilden şekle sokacak diye korkmuyor değilim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10 yıldır uğraşıyorum ama kısmet bakalım :)

      Sil
  7. sen de mi taşındın canım, kolay gelsin. hepsi çok güzel, ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet arkadaşım bende taşındım 1 ay kadar oluyor artık herşey yerli yerine oturdu sayılır. Teşekkür ederim ziyaretin için :)

      Sil
  8. ellerine sağlık Bahar ablacım hamarat çıktın valla.. Ben daha bi elbise ile cebelleşiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Ceydacığım :) bazen oluyor böyle patlama sonra normale dönüyorum :)

      Sil
  9. Hepsi birbirinden güzel olmuş,elie sağlık...

    YanıtlaSil
  10. Maşallah. Yine arı gibi çalışmışsın.hepsi harika olmuş. Guzel günlerde giy baharcım.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. maşallah çok güzel gözüküyorlar güle güle giy bu baykumaş bi bana sponsor olmadı da :) nasıl yapıyosunuz nerden başvuruyosunuz anacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Naqısh çok teşekkürler. Bana sponsor olmadılar kotaları dolmuş, hediye paketi yollamışlardı. Mail yoluyla iletişim kurduk

      Sil
  12. Hepsi çok güzel olmuş ellerinize sağlık ilk baştaki yeşil bluza bayıldım.Blogunuz harika gerçekten.Fırsat buldukça tüm yayınlarınızı inceleyeceğm.Bana da beklerm sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. canımın içi yine döktürmüşsün maşallah diyelim nazar değmesin .gülerek giyin pınarcıkla...sevgiler...

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk